مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس:

جلب اعتماد جوانان یکی از کارهای بزرگ انجام شده توسط دولت است

حیدر علی کامیاب که برای شرکت دراجلاس بین المللی جوانان در روسیه به سر می برد پیش از ظهر امروز گفت: این اجلاس برای نخستین بار است که برگزار می شود و در آن شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر درخصوص جوانان و همکاری میان کشورها خواهند پرداخت.

وی با اشاره به امضاء تفاهم نامه درخصوص مسایل مربوط به جوانان بین ایران و روسیه  این اجلاس را نقطه عطفی برای حضور جوانان ایران در صحنه های مختلف بین المللی دانست و گفت :با بوجودآمدن چنین شرایطی جوانان ایرانی می توانند خلاقیت ها و توانمندی های خود را بیشتر نشان دهند.

کامیاب به دیدار هیات ایرانی اعزام شده به روسیه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو اشاره کرد و افزود: در این دیدار که در سفارت ایران در مسکو و همراه با ضیافت نهار همراه بود سفیر ایران در روسیه ضمن ابراز خرسندی از این اقدام ارزشمند در حوزه جوانان گفت :سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در مسکو  حمایتهای لازم را درراستای  تحقق اهداف سند امضا شده بین ایران و روس انجام خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  افزود:مهدی ثنایی(سفیرایران در روسیه) امضاء این تفاهم نامه را جوانان ایران فرصتی طلایی برای جوانان ایران می داند و معتقد است با فعال شدن جوانان در مشارکتهای اجتماعی مسیر توسعه و پیشرفت بیش از پیش هموارتر خواهد شد .

کامیاب افزود: در این دیدارضمن ارائه گزارشی از پیشینه تاریخی ، علمی و مذهبی  استان فارس از پاسپاروف رییس آڑانس فدرال جوانان روسیه  دعوت شد تا به همراه هیات همراه  در آبان ماه سال جاری علاوه بر حضور در ایران از شیراز دیدن کند .

کامیاب ادامه داد :ظرفیت های فراوان شهر شیراز و استان فارس  تواند پلی برای توسعه گردشگری در حوزه جوانان بین کشور های مختلف دنیا با ایران باشد.

a4b99754 5e02 4fac b031 5c670b0976c0ضیافت ناهار سفارت ایران در روسیه برای هیات اعزامی از وزرات ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران 

در این خصوص بیشتر بخوانید...

انتهای پیام /  101
1878 کلیک ها  شنبه, 19 تیر 1395 01:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا