زوراسپری فلفل و شوکر پلیس هم به تماشاگران خشمگین قشقایی نرسید

زوراسپری فلفل و شوکر پلیس هم به تماشاگران خشمگین قشقایی نرسید
   
زوراسپری فلفل و شوکر پلیس هم به تماشاگران خشمگین قشقایی نرسید |||| ||||

دیدار هجدهم تیم فوتبال قشقایی شیراز درحالی با شکست خانگی این تیم برابر ملوان بندرانزلی در ورزشگاه پارس همراه بود که در پایان این مسابقه پلیس مجبور به استفاده از شوکر و اسپری فلفل شد.


به گزارش راستین آنلاین و به نقل از ایسنا ،عصر چهارشنبه ۲۷ اسفندماه، دو تیم قشقایی و ملوان بندرانزلی آخرین دیدار سال ۹۹ خود را در شیراز برگزار کردند، مسابقه‌ای که با تک گل دقیقه ۹۵ سهیل فداکار به سود تیم میهمان به پایان رسید.
سهیل فداکار که در چند فصل اخیر بازیکن تیم قشقایی بود، پس از به ثمر رساندن گل، شادی تحریک آمیزی را روبروی جایگاه ویژه که همراهان تیم قشقایی در آنجا استقرار داشتند انجام داد. او پس از پایان بازی هم این رفتار خود را تکرار کرد که با واکنش خشونت بار همراهان تیم قشقایی مواجه شد.
صحنه های زشتی در پایان مسابقه رقم خورد که دخالت نیروی انتظامی نیز نتوانست آنطور که باید و شاید، به این درگیری ها پایان دهد. ماموران نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد، مجبور به استفاده از شوکر و اسپری فلفل شدند که این اقدام نیز با گلایه شدید بازیکنان و مربیان تیم قشقایی همراه بود.
مربی تیم قشقایی پس از این مسابقه گفت: من باید به بچه های تیم خسته نباشید بگویم و هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم در آستانه عید، به آنها عیدی بدهیم.
رشید طهماسبی افزود: داور بازی امروز، به شدت ما را تحت فشار قرار داد. او آنقدر با سوت های خود تمرکز بچه های ما را به هم ریخت، که باعث شد آن اتفاقات در پایان بازی رخ دهد. داور در این مسابقه دو پنالتی ما را نگرفت و امیدوارم تصاویر آن پخش شود و مسئولان این صحنه ها را ببینند. چرا باید این پنالتی ها گرفته نشود، تا در آخرین ثانیه ها گل بخوریم و بازی را ببازیم؟ نمی دانم، شاید ما میزبان خوبی برای داوران نیستیم که این اتفاقات برایمان می افتد.
وی با ابراز گلایه از ماموران نیروی انتظامی گفت: آنها در مسابقه امروز با اسپری های فلفل بازیکنان ما را کور کردند! خیلی عجیب است که در شهر خودمان هم چنین رفتاری را شاهد هستیم. در شهرهای دیگر، اگر نیروی انتظامی از تیم شهرش جانبداری نکند، لا اقل بی طرف است، اما اینجا علیه تیم شهرشان اقدام کردند. مگر ما چه اغتشاشی به وجود آورده بودیم که باید از این وسایل علیه ما استفاده می کردند؟ متاسفانه نیروی انتظامی خودش باعث بیشتر شدن درگیری ها و حوادث در پایان این مسابقه شد.
مربی قشقایی در خصوص تقویت تیمش در تعطیلات نیم فصل هم گفت: با چند بازیکن صحبت کرده ایم و امیدواریم بتوانیم جذبشان کنیم. شرایط مالی تیم ما اگر بد نباشد، خیلی هم خوب نیست. یک تیم شخصی هستیم که داریم همینطور جلو می رویم و امیدوارم کمکی بشود تا بتوانیم تیممان را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم. ما تیم خوب و یکدستی هستیم و امیدواریم بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.
تیم قشقایی با این شکست خانگی ۱۸ امتیازی باقی ماند و با دو پله نزول، در رتبه شانزدهم (منطقه سقوط) قرار گرفت. این تیم در نخستین دیدار سال آینده، روز هجدهم فروردین ماه در سیرجان به مصاف آرمان گُهر می روند.
انتهای پیام /  101
1115 کلیک ها  چهارشنبه, 27 اسفند 1399 23:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا