ایران اکراین را هشت تایی کرد

به گزارش راستین آنلاین از شیراز،در کشتی اول مهرداد مردانی کشتی گیر وزن 59 کیلوی کشورمان در مبارزه ای هوشمندانه یوگنی میاکگی را با نتیجه هفت بر سه شکست داد.

در دومین مسابقه و در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در یک کشتی بی نقص و مقتدرانه آرتور پولیتایف را غافلگیر کرد و با نتیجه هشت بر صفر و ضربه فنی پیروز شد.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد سومین مرد پیروز کشورمان بود و با تشویق جانانه تماشاگران شیرازی الکساندر لیتوینوف را ضربه فنی کرد.

در نبرد چهارم سعید عبد ولی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم در شرایطی گام به تشک مبارزه گذاشت که تماشاگران او را به بهترین شکل استقبال و حمایت کردند و او با قدرشناسی و موقعیت شناسی جانانه ترکیبی کامل از فنون ایرانی را روی یوگنی پیشکوف اجرا کرد و در کمتر از دو دقیقه با پیروزی ضربه فنی از تشک بیرون آمد.

رامین طاهری پنجمین کشتی گیر پیروز کشورمان بود و درمبارزه ی نقسگیر وزن 80 کیلوگرم در برابر یاروچسلاو فیلچاکوف پیروز شد.  

ششمین کشتی گیر مغلوب اوکراین الکساندر شیشمان سرشناس85 کیوگرم بود که در برابر تیزهوشی حبیب ا... اخلاقی چاره ای جز شکست نداشت و با نتیجه 6 بر 0  تسلیم شد.  

در وزن 987 کیلوگرم قاسم رضایی کار دشواری نداشت و تجربه خود را به رخ زلیم خان ژیکاسوف کشید و با نتیجه یازده بر یک پیروز شد.

مسابقه حیثیتی سنگین وزن نیز با پیروزی 4 بر صفر بشیر باباجان زاده همراه شد تتیم کشورمان گام اول را محکم بردارد و برای حریفان خط و نشان بکشدو تیم ایران در گام دوم به مصاف آذربایجان خواهد رفت .

انتهای پیام /  101
2255 کلیک ها  پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 13:02
این مورد را ارزیابی کنید
(9 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا