پیروزی مقتدرانه مس کرمان بر فولاد سپاهان

تیم هندبال مس کرمان با 31 گل زده بر رقیب خود همچنان  بر صدر گروه دو باقی ماند. 

 
به گزارش راستین آنلاین تیم مس کرمان در چهارمین روز از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور با برتری مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همچنان در صدر باقی ماند.
 
در نخستین دیدار گروه دوم  که همچنان مسابقات  در سالن پوریای ولی شهر صدرا شیراز برگزار شد، تیم مس کرمان با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ از سد حریف خود گذشت و با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.
 
نیمه نخست این بازی با برتری تیم مس کرمان آغاز شد اما در ادامه اصفهانی‌ها با حملاتی که انجام دادند بازی را به تعادل کشاندند و در نهایت این نیمه با برتری ۱۴ بر ۱۳ مس کرمان پایان یافت تا آنها با پیروزی به رختکن بروند.
 
با شروع نیمه دوم، تیم مس کرمان به حملات خود ادامه داد و پنج بار دیگر دروازه تیم سپاهان را باز کرد اما این پایان کار نبود زیر ا تیم سپاهان به خود آمد و توانست سه گل را جبران کند.
 
در ادامه نیمه دوم نیز هر ۲ تیم یک بازی سرعتی را به نمایش گذاشتند و بارها دروازه یکدیگر را باز کردند اما در پایان، این بازی جذاب با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ به سود مس کرمان پایان یافت و این تیم خود را به عنوان مدعی نشان داد.
 
در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۶ امروز (بیست و دوم آذرماه ۹۹) تیم فراز بام خاییز دهدشت یاسوج به مصاف تیم زغال سنگ طبس می‌رود و در ساعت ۱۹ هم تیم‌های کیما کاشت کردستان و پرواز هوا نیروز اصفهان با هم دیدار خواهند کرد.          
 
گفتنی است این رقابت‌ها که از نوزدهم آذر آغاز و تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی شهر صدرای شیراز بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
931 کلیک ها  شنبه, 22 آذر 1399 16:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا