اهدا تندیس ملی رضایت مندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی ریز

اهدا تندیس ملی رضایت مندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی ریز
   
اهدا تندیس ملی رضایت مندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی ریز |||| ||||

نشان و تندیس ملی رضایت مندی مشتری در دوازدهمین اجلاس سراسری  در تهران به شرکت سیمان خاکستری نی ریز اهدا شد.

 در دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری که 25دی ماه 1401 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، نشان و تندیس ملی اجلاس به شرکت سیمان خاکستری نی ریز اهدا شد. حبیب الله شریفی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل برگزیده شدن شرکت سیمان خاکستری نی ریز در این اجلاس اظهار داشت: انتخاب شرکت های برتر در این اجلاس منوط به رعایت شاخصه هایی بوده که عمدتا از محورهای اجلاس بود.

او با تاکید بر آموزش های علمی در توسعه کسب و کارها افزود: شرکت سیمان خاکستری نی ریز همواره سعی نموده در راستای شاخصه های رضایت مندی مشتری همچون آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و بنگاهها از طریق آموزش های کاربردی حرکت کند.

شریفی خاطرنشان کرد: امروزه در بازار اقتصادی دنیا معیارهای مهمی چون مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها یک موضوع بسیار مهم و کلیدی است و ضامن موفقیت های یک شرکت محسوب می شود.

مدیر عامل سیمان خاکستری نی ریز افزود: قطعا فاکتورهایی چون شناسایی رضایت مشتری بر افزایش سود دو سویه مشتریان و سازمان نقش مهمی دارد و شرکت های موفق همواره این مهم را مد نظر دارند.

شریفی همچنین گفت: شناخت نقش رضایت مندی مشتریان و همراهی با مشتریان پس از فروش و تا انتهای مصرف کالا و مآلا حفظ مشتریان در چالش های کسب و کار همواره مورد توجه شرکت سیمان خاکستری نی ریز بوده است.

مدیر عامل کارخانه سیمان خاکستری نی ریز همچنین اظهار داشت: چگونگی کاهش فاصله مشتری و سازمان و تعامل بیشتر مشتریان، مدیران و کارکنان در راستای افزایش ضریب رضایت در کلیه سطوح و افزایش بهره وری سازمان و آشنای با متدهای جهانی crm و csm در دوران پساکرونا و همچنین سادگی و سهولت برقراری ارتباط مشتریان با مجموعه دست اندرکار نیز از جمله معیارهایی است که همواره برای شرکت مد نظر است.

او در پایان با تشکر از موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به عنوان برگزار کننده این اجلاس گفت: شرکت سیمان خاکستری نی ریز از بدو فعالیت خود رضایت مشتری را یک اصل مهم برای خود محسوب کرده و در این راستا سعی نمودیم با آموزش های به روز این مساله را دنبال کنیم.

پاسخ به نیازهای پیدا و پنهان مشتریان

 در این مراسم دکتر حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران در سخنانی اظهار داشت: مشتری مداری و رضایت مندی و وفاداری مشتری امروز مورد توجه فعالان تجاری و صنعتی است و کسانی که می خواهند محصول جدیدی را ارائه دهند از نظرات مشتریان بیشتر استفاده می کنند.

او افزود: اگر رضایت مندی در مشتری ایجاد شود با تبلیغات دهان به دهان، شرکت ها را از انجام تبلیغات دیگر بی نیاز می کند.

 میر محمدصادقی همچنین گفت: پرداختن به شکایت مشتریان ناراضی و پاسخ مثبت به این شکایات و پیگیری آنها بسیار مهم است و رضایت مندی را فراهم می کند.

او خاطرنشان کرد: وقتی یک کالا متناسب با سفارش مشتری آماده می شود موجبات رضایت مندی را ایجاد می کند به ویژه اینکه کالا با کیفیت تهیه شود.

میر محمد صادقی تصریح کرد: نیازهای پیدا و پنهان مشتری باید با ارائه محصولات با کیفیت ارضا شود و فهم این مساله در کنار مسولیت پذیری، ارائه بسته بندی های مدرن و ارسال سریع و سایر مکانیزم ها بسیار اهمیت دارد.

نیاز به آموزش دقیق

 امین زاده عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی نیز در این جلسه با اشاره به تجربیات متعدد در خصوص امر مشتری مداری اظهار داشت: تجربه نشان داده است افراد با خلاقیت های فردی خود در عرصه مشتری مداری از یک تولید کوچک به تولیدات بزرگ رسیده اند.

او افزود: در دنیا با روش های مختلف به جذب مشتری می پردازند و با کار دسته جمعی نوع بازاریابی ها را تغییر دادند تا بتوانند ضمن توسعه اقتصادی رضایت مشتری را نیز جلب کنند.

امین زاده تصریح کرد: کشورها برنامه ریزی آموزشی خود را تغییر داده اند تا اقتصاد خود را گسترش دهند که در این راستا رضایت مندی مشتری را نیز به خوبی لحاظ کرده اند.

او ادامه داد: در این راستا ما باید اجازه دهیم خود اقتصاددان ها تصمیم گیر باشند زیرا با چالش های این عرصه آشنا هستند.

 

بقای سازمانی منوط به رضایت مندی مشتری است.

در ادامه دکتر سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون بازرگانان زنان ایران نیز در این نشست گفت: مدیریت ارتباط با مشتری یک هنر است و مشتری کسی است که بقای سازمانی ما و سودآوری ما را رقم می زند.او افزود: مشتری وقتی احترام و تکریم سازمان را می بیند، انگیزه دوچندانی برای ارتباط با شرکت پیدا می کند که این نیازمند تجزیه و تحلیل دقیق سازمانی است.

 

مقیمی ادامه داد: تعامل دو طرفه و دو سویه بین خدمات گیرنده و خدمات دهنده باید به صورت مداوم وجود داشته باشد و با یک خرید و فروش ساده به اتمام نرسد.

او خاطرنشان کرد: یک مجموعه سازمانی باید این ارتباط را همیشه حفظ کند تا خواسته های مشتریان را به روز ثبت و ضبط کند و با تشکیل یک پرونده مستقل برای هر مشتری به صورت دقیق به نیاز مشتریان پاسخ گوید.

لازم به ذکر است شرکت سیمان خاکستری نی ریز 2500شغل مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان نی ریز ایجاد کرده است.

این کارخانه در شرایطی در نی ریز فعالیت خود را آغاز نمود که 25هزار هکتار زمین کشاورزی منطقه به دلیل خشکسالی و کم آبی از چرخه تولید خارج شده بود و نقشی مهم در اشتغال ساکنان ایفا نمود.

کارخانه سیمان خاکستری نی ریز دارای مجهز ترین و به روزترین دستگاههای تولید سیمان دنیا است.

انتهای پیام /  108
90 کلیک ها  یکشنبه, 02 بهمن 1401 15:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا