پیروزی تیم هندبال شهید شاملی کازرون بر ستارگان دشتستان

تیم هندبال شهید شاملی کازرون در دومین روز دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بر رقیب خود برد. 


به گزارش راستین آنلاین در دومین روز دور برگشت بازی های سی و سومین مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران کهبه میزبانی شیراز و در ورزشگاه پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، از ساعت ۱۶ تیم های شهید شاملی کازرون با ستارگان دشتستان مقابل هم بازی کردند.

تیم شهید شاملی کازرون از همان آغاز با حملات پی در پی خود دست بالای خود در بازی را به رخ ستارگان دشتستان کشید و تا دقیقه ۱۵ نیمه نخست توانست سیزده گل را در برابر چهار گل در دروازه ستارگان جای دهد.

در پانزده دقیقه پایانی تیم ستارگان با شور بیشتری به بازی پرداخت و بارها دروازه کازرون را تهدید جدی کرد، در این بخش بازی ستارگان دو بار تیرک دروازه شاملی را لرزاندند و سه بار نیز شوت های آنان به بیرون رفت، دروازه بان و خط دفاع کازرون در برابر حملات ستارگان نه تنها مغلوب نشد بلکه در فرصت های بدست آمده اختلاف را تا ده گل بالا برد تا نیمه نخست را با بیست و دو گل در برابر دوازده گل برای خود پایان دهد.

مردان هندبالیست کازرونی در پانزده دقیقه نخست نیمه دوم توانست اختلاف گل خود را تا بیست گل افزایش دهد و این در حالی بود که تیم ستارگان دشتستان در نیمه دوم در لاک دفاعی خود فرو رفته بود.

تیم شهید شاملی در پایان توانست با نتیجه ۴۲ بر ۲۶ تیم ستارگان دشتستان را از پیش رو بردارد.

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از ۱۹ تا ۲۴ آدر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
421 کلیک ها  جمعه, 21 آذر 1399 18:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا