رئیس هیئت کشتی استان فارس:

تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کشتی از امشب واردشیرازمی شود

زین‌العابدین عرب در جلسه علنی عصر دوشنبه 27 اردیبهشت شورای اسلامی شیراز، گفت: بامداد فردا تیم اکراین و روزهای آینده سایر تیم‌های ملی هفت کشور شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 به شیراز وارد می‌شوند.

وی با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی محل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، خاطرنشان کرد: شیراز آماده میزبانی شایسته این رقابت‌ها است.

وی با اشاره به کم شدن ظرفیت ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب بعد از بازسازی، گفت: هم‌اینک حدود 2 هزار صندلی در این ورزشگاه وجود دارد که با توجه به حضور مقام‌ها و پیش‌بینی تعدادی صندلی برای خبرنگاران و میهمانان ویژه، کمی بیش از 1500 صندلی برای تماشاچیان وجود دارد.

عرب با تصریح اینکه حداقل سه شبکه شامل شبکه‌های شما، فارس و جام جم این رقابت‌ها را پخش می‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی کنند که با توجه به پخش زنده شبکه‌های مختلف و محدودیت تعداد صندلی‌ها، از حضور و ازدحام در محل ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب، خودداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز نگرانی از احتمال حضور و ازدحام جمعیتی از تماشاچیان مشتاق از سراسر استان فارس در محل ورزشگاه، اندیشیده‌ شدن تمهیدات امنیتی برای روزهای برگزاری رقابت‌ها را خواستار شد و گفت: امروز نماینده فیلا از محل برگزاری رقابت‌ها بازدید و ابراز رضایت کرده است.

او تاکید کرد که با همکاری تمام مسئولان و اداره‌های مختلف زمینه میزبانی مطلوب در این رقابت‌ها فراهم شود و گفت: برگزاری چنین رقابت‌هایی نشان می‌دهد شیراز و فارس چه میزان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی با مشکل مواجه است.

عرب خواستار استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری در نقاط مختلف برای پخش مستقیم این رقابت‌ها با استفاده از زیرساخت تلویزیونی و مخابراتی شد و گفت: یکی از نکات مهم، بحث زیباسازی، ایمنی و پاکسازی محل برگزاری رقابت‌ها و مسیر تردد تیم‌ها است.

 

انتهای پیام /  101
1835 کلیک ها  دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395 18:50
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا