وداع اصفهان با استاد محمود یاوری

بانهایت تاسف و تاثر درگذشت استاد محمود یاوری سرمربی با انضباط فوتبال ایران را تسلیت می گوییم.

نسل ما و قبل ازماو بعداز ماازاوخاطرات زیادی داریم . انگار سرهنگ دوست داشتنی با فوتبال زاده شده بود و برای فوتبال ساخته شده بود.جدی در کار،مهربان دررفتاروانسانی اهل تعامل واحترام گذاربود.

استاد یاوری از همان ابتدای نوجوانی و جوانی فوتبال رادر مکتب شاهین اصفهان زیر نظر استاد حریری آغاز کرد وپس ازمطرح شدن در فوتبال اصفهان به پاس تهران رفت وبه عضویت تیم ملی درآمد. پس از پایان دوران بازیگری اش درفوتبال به حرفه مربیگری روی آورد. به دلیل شم بالادر تشخیص استعدادها و انضباطی که در کارمربیگری داشت در فوتبال باشگاهی به موفقیتهای قابل ملاحظه ای دست یافت وهمراه با آن  بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرد .

 استاد محمود یاوری یکی از پیشکسوتان نامدار فوتبال استان اصفهان و فوتبال کشور بودکه تا آخر عمر با فوتبال زندگی کردو پس از تحمل یک دوره بیماری در سن هشتادویک سالگی درگذشت . او یکی از آخرین سپید مویان فوتبال کشور بود که به اصول و باورهای خودهمراه با روحیه آموزگاری و مردمداری وفادار ماند. امروزاهالی فوتبال و اقشار مختلف مردم اصفهان همراه با دوستان ایشان درسراسرکشور که عمری با او دوستی و همکاری و همراهی داشته اند با اواز ورزشگاه تختی اصفهان  وداع کردند. از اصفهان تا تهران و شیراز و بوشهر وآبادان تا اهالی  فوتبال خارج از کشور.

 فقدان استاد محمودیاوری را به خانواده ایشان و دوستداران این مربی صاحب سبک وخوش مشرب صمیمانه تسلیت میگوییم  و برای خانواده ایشان صبر  وبردباری آرزو می کنیم . 

خداحافظ محمود خان یاوری . 

resized 796026 564

انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی-روزنامه نگار
622 کلیک ها  چهارشنبه, 21 آبان 1399 18:21
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا