روند ساخت هتل آسمان کاملا قانونی و اصولی بوده است

روند ساخت  هتل آسمان کاملا قانونی و اصولی بوده است
   
روند ساخت  هتل آسمان کاملا قانونی و اصولی بوده است |||| ||||

مدیر هتل آسمان شیراز با بیان اینکه برای این هتل تخلفی صورت نگرفته است گفت:اظهار نظرها در مورد هتل آسمان غیر کارشناسی و مغرضانه است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:حمید سجادیان در خصوص هتل آسمان گفت: روند ساخت این هتل کاملا قانونی و اصولی بوده و هر مجوزی که به هتل آسمان داده شده نیز همه روند قانونی خود را طی کرده است؛ مگر می شود هتلی در این ابعاد در شهر شیراز و محور گردشگری بدون مجوز ساخته شود؟
مدیر هتل آسمان گفت: اظهار نظرها در مورد هتل آسمان غیر کارشناسی، غیر اصولی و همراه با تهمت و افترا است که پایه و اساس قانونی ندارد ولی توانسته فضای ناآرامی را به وجود آورد و تخریب افکار عمومی را نشانه رفته است.
وی افزود: در سال های گذشته اشخاص حقیقی و حقوقی بدون آنکه بازدیدی از این هتل و یا اطلاعی از نحوه ساخت آن داشته باشند، اظهارنظرهای غیرواقعی خود را در رسانه ها منعکس کردند با این وجود با اسناد و مدارکی که دارم تاکید می‌کنم آمادگی هرگونه مناظره در حضور رسانه ها با هر مسئولی درباره روند مجوزگیری تا ساخت هتل آسمان و حتی دیگر هتل هایم در شهر شیراز را دارم.
وی افزود: بعد از ده سال پروژه هتل آسمان نه تنها خلافی را انجام نداده بلکه با توجه به نقشه برداری که توسط پهباد نقشه برداری توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری انجام شده ۲ هزار و ۷۴۰ متر نیز از نقشه استرکچر پروژه کمتر ساخته شده و جالب توجه اینکه حتی نسبت به نقشه ی تصویری مورد تایید شهرداری و معاونت فنی آتش نشانی و حتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۱۴۵۰ متر هم کم تر ساخته شده که راجع به مقدار زیر بنا تعداد طبقاتی اضافی نبوده و علی رغم اینکه در گزارش کارشناسی رسمی دادگستری گذشته فقط ۲۰ سانتی متر تخلف نوشته بوده است.
وی با بیان اینکه برای پروژه هتل آسمان مغرضانه عمل کردند و به جای بیست سانتی متر بیشترین طبقات هتل آسمان را مورد تخریب قرار دادند گفت: متاسفانه ضرر هنگفتی به بنده وارد کردند که دقیقا تمام مدارک اولیه مشخص است که به صورت کلی واقعا نه تنها پروژه هتل آسمان مظلوم واقع شد بلکه خود من هم مظلوم واقع شدم چون کسی از من دفاع نکرد.
سجادیان با بیان اینکه ما متخلف نیستیم تصریح کرد: سال ها است در مورد پروژه هتل آسمان زحمت می کشم اما خسته شدم از این‌همه کج سلیقگی عطایش را به لقایش بخشیدم ؛ بنده کار سازندگی می خواستم انجام بدهم اما به مرزی رساندنم که حاضر هستم زحمت هایی که کشیده شده و سرمایه گذاری هایی که انجام شده را رها کنم.
 
مدیر پروژه هتل آسمان با تاکید بر اینکه ساختمان اکنون ایمن نیست افزود: یکی از مواردی که در این پروژه باید رفع خطر شود جمع‌آوری و یا مهار الوارها و داربست فلزی قرار گرفته در نمای ساختمان است چرا که بیش از ۱۸ سال از نصب آنها می‌گذرد و باید بازبینی و مجددا لوله‌ها و اتصالات آن تعویض شود.
 
وی ادامه داد:از مراجع ذی‌ربط تقاضا می کنم به منظور ایمنی و رفع خطر از این پروژه با فک پلمب کمک کنند تا کار مقاوم سازی و رفع خطر به سرعت انجام شود چرا که اگر اتفاق ناگواری رخ داد بنده نامه نگاری کرده و خطرات رادهشدار داده ام و دیگر رافع مسئولیت هستم.

سجادیان گفت: استحکام بخشی به سنگ بنای پروژه، کارشناسی و ارزیابی فنی جرثقیل، انتقال نخاله‌های حاصل از تخریب مقاوم سازی از طبقات و محوطه به خارج برای جلوگیری از فشار بار اضافی به سازه، جمع‌آوری وسایل و مصالح ساختمانی تاریخ گذشته از دیگر مواردی است که برای انجام آنها نیازمند رفع پلمب پروژه هستیم.

 

وی اظهار داشت: خواسته ی زیادی ندارم فقط و فقط می‌خواهم ساختمان ایمن و رفع خطر شود.

انتهای پیام /  108
70 کلیک ها  شنبه, 12 اسفند 1402 21:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا