اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده توانخواه عشایری

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :در راستای بازدید های میدانی مسئولین اداره کل امور عشایر فارس، و سپاه عشایر استان و طی پیگیری های صورت گرفته واحد توانخواهان اداره کل امور عشایر فارس از وضعیت و خدمات ارائه شده به توانخواهان عشایری، مسائل و مشکلات خانواده شهید داراب جرکانی از عشایر بخش ارژن، احصاء گردید و باتوجه به اینکه خانواده معزز شهید جرکانی دارای ۵ معلول توانخواه میباشد، طبق رایزنی های اداره کل امور عشایر فارس با اداره کل بهزیستی فارس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، یک قطعه زمین مسکونی از طرح ملی مسکن در روستای سجادیه منطقه اسکان یافته عشایری گیاهزار دشت ارژن به ایشان اهدا و بازدید و کلنگ زنی احداث آن نیز با حضور مسئولین صورت پذیرفت.



 کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در این مراسم گفت خانواده شهدا نور چشم ملت ایران بوده و وظیفه همه مسئولان و خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری ارج نهادن و ارائه خدمات به این عزیزان است.

وی در ادامه افزود باتوجه به پیگیری های صورت گرفته واحد توانخواهان اداره کل و هماهنگی های صورت گرفته بهزیستی استان قریب ۱۸۰۰ توانخواه عشایری در فارس شناسایی شده که این زمین نیز در راستای طرح های حمایتی اداره کل به خانواده شهید جرکانی اهدا شد.

 هوشیار مدیرکل بهزیستی استان نیز گفت امیدواریم در راستای وظایف سازمانی و ارج نهادن به خانواده معزز شهدا و توانخواهان عشایری، امورات مرتبط با جامعه عشایر استان به بهترین نحو و بصورت ویژه خدمات رسانی صورت پذیرد.

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس در ادامه این برنامه افزود کلنگ زنی این زمین، نتیجه یه کار جهادی مسئولانی است که وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن به سرانجام رساندند.

در انتهای این مراسم رنجبر بخشدار ارژن  گفت تلاش میکنیم در اسرع وقت کار ساخت و ساز این قطعه زمین آغاز گردد.
انتهای پیام /  108
219 کلیک ها  یکشنبه, 24 دی 1402 09:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا