مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب شد
   
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب شد |||| ||||

  دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس را منصوب کرد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ دکتر محمد هادی ایمانیه در حکمی عباس فرج‌زاده را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب کرد.
متن حکم استاندار فارس خطاب به مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای عباس فرج‌زاده

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب می‌نمایم.
امید است با عنایت به وظایف حاکمیتی استانداری و لحاظ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، و سیاست‌های دولت مردمی در راستای اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع از فعالیت‌ها و اقدامات استانداری، ارتباط موثر و مفید با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، ارتباط با اصحاب رسانه و ایجاد زمینه مناسب برای انتشار مطالب و موضوعات مرتبط با اقدامات دولت سیزدهم، ایجاد زمینه فعالیت هرچه بیشتر روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، ایجاد ارتباط دوسویه بین استانداری و متقاضیان و پاسخگویی متناسب به مطالبات مردمی در رسانه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی، نسبت به انجام هرچه بهتر وظایف خود اهتمام لازم معمول و ضمن تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارائه الگویی از خدمت بی‌منت به مردم و رعایت اخلاق کریمه اسلامی، انشاالله با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در انجام وظایف محوله موفق باشید.
از خداوند قادر متعال حسن عاقبت بخیری برای شما مسئلت دارم.

انتهای پیام /  108
120 کلیک ها  شنبه, 06 آبان 1402 13:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا