برنامه‌ریزی در عرصه تعلیم و تربیت فارس راهبردی و یکپارچه باشد

برنامه‌ریزی در عرصه تعلیم و تربیت فارس راهبردی و یکپارچه باشد
   
برنامه‌ریزی در عرصه تعلیم و تربیت فارس راهبردی و یکپارچه باشد |||| ||||

 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر یکپارچگی و انسجام حوزه تعلیم و تربیت در این استان، گفت: باید در برنامه ریزی‌های نظام مقدس تعلیم و تربیت با نگاه راهبردی و پیوسته اقدام شود چرا که عملکردهای این حوزه در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: اسماعیل قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: یادگیری فراگیرترین رفتار انسان در طول حیات او است اما در این زمینه ارزش زمان‌ها یکسان نیست و یادگیری در دوره کودکی عمیق ترین ، پایدارترین ، موثرترین آموزش است.


وی ادامه داد: این دوران طلایی دوران شگل گیری فرهنگ ها و ظرفیت‌های ملی یک جامعه نیز هست که در اختیار نهادهای متولی تعلیم و تربیت از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.


ایشان با بیان اینکه آنچه امروز رخ داده ، نتیجه برنامه های دیروز است و فردای جامعه نیز با اقدامات امروز رقم می‌خورد ، گفت: آنچه در خانواده ، رسانه ، مدرسه ، کانون پرورش فکری و تلویزیون به دانش آموزان ارایه می شود اگر هدفمند و یکپارچه نباشد ، منجر به از دست رفتن این فرصت طلایی می‌شود.


قزل سفلی افزود: امروز کشور ایران در یک جنگ شناختی قرار دارد که کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده و اگر چه رسانه بستر آن است اما انسان نقش آفرین آن است.


وی ادامه داد: اگر نهاد تعلیم و تربیت این شرایط را به خوبی فهم، مقابله و کنشگری نکند آینده انقلاب اسلامی به خطر می‌افتد و همگی در این اتفاق مسئول هستیم.


سرپرست معاونت استانداری فارس با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه های متولی نهاد تعلیم و تربیت، بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید به عنوان عضوی از شورای آموزش و پرورش استان و نهاد تعلیم تربیت کار مختص به خود و با قواعد خاص اما در راستای رسیدن به هدف مشترک ساختن نسل آینده برای آینده انقلاب اسلامی انجام دهد.


قزل سفلی یادآور شد: موضوع تربیت بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز است تا ضمن شناخت استعدادها بستر ساز شکوفایی آن فراهم شود.

انتهای پیام /  108
69 کلیک ها  دوشنبه, 12 تیر 1402 18:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا