کشف ۱۷۶ کیلو تریاک طی عملیاتی مشترک در فارس

  فرمانده انتظامی فارس گفت: با انجام یک عملیات مشترک پلیسی بین استان‌های فارس و تهران، ۱۷۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه ۲۶ فروردین در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: روز گذشته ماموران مبارزه با موادمخدر استان تهران، از دپوی موادمخدر در شیراز مطلع شده و موضوع را به فرماندهی انتظامی فارس اطلاع دادند.

حبیبی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر فارس بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد، گفت: پس از بررسی و انجام اقدامات پلیس مشخص شد که موادمخدر در ساختمانی مسکونی در یکی از محله‌های شیراز قرار دارد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به منزل قاچاقچی مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک سواری پارس که در پارکینگ پارک بود ۱۷۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و فراجا با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام /  108
165 کلیک ها  یکشنبه, 27 فروردين 1402 09:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا