شنبه ۷ آبان در فارس تعطیل عمومی خواهد بود

 در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شنبه ۷ آبان در فارس تعطیلی عمومی خواهد بود و از امروز سه روز عزای عمومی در استان اعلام شده است. 

 

به گزارش راستین آنلاین اسماعیل محبی ‌پور، امروز پنج شنبه (5 آبان) با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگاران گفت: مراسم تشییع این شهدا روز شنبه 7 آبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در صورت اعلام رضایت خانواده این شهدا، پیکر آنها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تدفین خواهد شد.

وی اضافه کرد: در پی وقوع این حادثه شنبه 7 آبان در فارس تعطیلی عمومی خواهد بود و از امروز سه روز عزای عمومی در استان اعلام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعلام کرد: در این حادثه تروریستی، 15 نفر به شهادت رسیدند و 26 نفر هم مجروح شده اند که 2 کودک و یک زن در شمار شهیدان و چهار کودک در میان مجروحان دیده می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
223 کلیک ها  پنج شنبه, 05 آبان 1401 16:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا