رشد صددرصدی دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی فارس

 دانش منش از رشد صددرصدی دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی فارس خبر داد و گفت: در مقطع کارشناسی رشد ۶۰ تا ۷۰ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش راستین آنلاین حبیب دانش منش، امروز چهارشنبه (20 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آغاز سی و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه علمی کاربردی را جشن می گیریم، گفت: 18 مهرماه سالروز آغاز این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس با یادآوری این مطلب که کارنامه مناسبی را از خودش به جا گذاشته است، اظهار کرد: مراکز مهارتی در کنار دانشگاه های علمی کاربردی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 22 مرکز علمی کاربردی در فارس وجود دارد که برای مهرماه 21 مورد پذیرش داشتیم، اظهار کرد: رشد 25 درصدی در دانشگاه های کشور دیده می شود اما در این دانشگاه در مقطع کاردانی امسال رشد صددرصدی را شاهد بودیم، سال گذشته 1500 نفر امسال نزدیک به سه هزار نفر ثبت نام شده اند.

دانش منش با اشاره به اینکه در کارشناسی رشد 60 تا 70 درصدی را شاهد هستیم، اضافه کرد: فرهنگسازی که در شناخت جامعه داشتید قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با تغییر مدیریت رشد کمی خوبی داشتیم و توجه به کیفیت هم در دستور کار است، افزود: برای اولین بار نظارت های بین استانی شکل گرفت و قطعا به دنبال راه اندازی مرکز خبر هستیم و رشته های مربوط به خبرنگاری در جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است و بر اساس نیازهای شغلی مهارت ویژه در حوزه پودمانی در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
290 کلیک ها  پنج شنبه, 21 مهر 1401 17:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا