مجروحیت ۸ شهروند شیرازی در مسجد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجدی در خیابان حافظ شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.


او گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی ۸ نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس واقع در خیابان حافظ با چاقو مجروح کرده است.
این مقام انتظامی گفت: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد؛ و ۸ نفر مصدوم نیز توسط ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: برابر استعلام صورت گرفته خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.
سرهنگ شجاعی بابیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبرپیگیری و دریافت کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
397 کلیک ها  جمعه, 25 شهریور 1401 12:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا