کشف ۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در فارس / اجرای عملیات برای دستگیری متهمان

کشف ۵ تن مواد مخدر  از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در فارس / اجرای عملیات برای دستگیری متهمان
   
کشف ۵ تن مواد مخدر  از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در فارس / اجرای عملیات برای دستگیری متهمان |||| ||||

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس مروز (پنج شنبه 1 اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۹۲ خودروی سبک و سنگین حامل مواد مخدر در استان توقیف شده اند و حدود پنج تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.  

 به گزارش راستین آنلاین  سردار رهام بخش حبیبی افزود: در حوزه مواد مخدر نیز نیروی انتظامی فارس با تمام توان و با جدیت به فعالیت می پردازد و در 48 ساعت گذشته، چهار عملیات در استان به صورت ویژه انجام شد که یک محموله بیش از یک تنی مواد مخدر شناسایی و متهم آن دستگیر شد و یک جا سازی در کپسول گاز یک خودرو شناسایی شده و حدود 140 کیلو مواد مخدر جاسازی در 2 خودرو به صورت حرفه ای شناسایی شد و متهمان دستگیر شدند و حدود پنج تن مواد مخدر از ابتدای سال از باندها کشف و ضبط شده است.

   وی اضافه کرد: از ابتدای سال نیروی انتظامی فارس ۳۵۰ معتاد متجاهر را نیز جمع‌آوری کرده و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده است و در طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در استان نیز موفق به دستگیری یک متهم در شهرستان مرودشت شده ایم و 18 قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، ۳۰ خشاب و ۵۱ عدد فشنگ کلت کمری قاچاق از وی کشف شد. 

  سردار حبیبی با اشاره به تدابیر نیروی انتظامی استان در شب های گرانقدر قدر گفت: نیروی انتظامی فارس برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی ویژه ای دارد و در شب های قدر و شب زنده داری مردم برای اماکن مذهبی و مراکز برگزاری شب های قدر با هدف تامین آسایش و امنیت مردم یک نیروی ویژه گذاشته است. 

  وی تصریح کرد: خانواده ها در خصوص اسلحه غیر مجاز باید حساسیت ویژه داشته باشند زیرا یک عصبانیت ساده می تواند به قتل منجر شود و در این خصوص یک باند قاچاق اسلحه در ورودی استان شناسایی شده و یک نفر دستگیر شد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
346 کلیک ها  پنج شنبه, 01 ارديبهشت 1401 20:08
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا