شیراز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند

شیراز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند
   
شیراز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند |||| ||||

شهردار شیراز گفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم. 

به گزارش راستین آنلاین  سیداحسان اصنافی چهارشنبه ۳۱ فروردین طی جلسه‌ای با اعضای شورای شهرستان شیراز گفت: در شهری با حدود 2 میلیون جمعیت، اگر درآمد زیاد باشد، هزینه‌ها و مسائل و مشکلات هم زیاد و خاص است. 

او در خصوص همکاری شهرداری شیراز با شورای شهرستان شیراز و شوراهای اسلامی این شهرستان هم عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در حوزه‌های مختلف آماده انتقال تجربیات هستیم.

  شهردار شیراز با بیان اینکه امکان هزینه‌ کردن شهرداری شیراز در خارج از محدوده شهری شیراز وجود ندارد، تصریح کرد: شهرداری شیراز در مسائلی همچون آموزش آتش‌نشان‌ها، انتقال تکنولوژی مدیریت پسماند و حوزه‌های عمرانی می‌تواند برای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شیراز مفید باشد. 

اصنافی با استقبال از سرمایه‌گذاران در شهر شیراز گفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم.

  محمدتقی تذروی، رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز نیز در این نشست گفت: شورای اسلامی شهرستان شیراز نیاز به تعامل و همکاری با شهرداری شیراز دارد. 

او ادامه داد: مساعدت و همکاری شهرداری شیراز با شورای اسلامی شهرستان شیراز در قالب تفاهم‌نامه میسر خواهد شد. 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین عنوان کرد: اگر خدمات و امکانات لازم برای بخش‌های اطراف شیراز ارائه نشود، جمعیت به سمت شهر شیراز سر ریز خواهد شد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
249 کلیک ها  چهارشنبه, 31 فروردين 1401 14:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا