توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است

توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است
   
توسعه فرهنگ دینی، ضامن بقای نسل آینده انقلاب است |||| ||||

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اشاعه تربیت اسلامی و آموزش فرهنگ اسلامی را ضمانتی امن و معتبر برای بقا و بالندگی نسل‌های آینده انقلاب دانست.

 محمدحسین انباردار رویکرد تمام فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در راستای توسعه و اشاعه فرهنگ دینی برشمرد.

به نقل از علوم پزشکی شیراز، انباردار ادامه داد: تلاش برای اشاعه و گسترش فرهنگ دینی و تربیت اسلامی، حرکتی ماندگار و موثر برای تعیین و تامین سرنوشت فردای ایران اسلامی بوده و تلاشی جهادگونه به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ایجاد کارگروه «توسعه تربیت اسلامی» در این معاونت خبر داد و عنوان کرد: هدف نهایی این کارگروه، تغییر سبک زندگی و تبدیل و تقریب آن به سبک زندگی اسلامی است.

انباردار این برنامه ریزی را شامل گروه‌های مختلف کارکنان، دانشجویان و اساتید، همچنین خانواده و بستگان این اعضا عنوان کرد و گفت: در این زمینه معرفی الگوهای به روز رسانی شده، رویدادهای فرهنگی، ورزشی و مشاوره‌ای متنوعی برای همه اقشار در نظر گرفته شده است.

او این برنامه ریزی را متناسب با شرایط سنی، جسمی، تحصیلی و علایق شخصی گروه‌های هدف خواند و از کارشناسی دقیق این فعالیت‌ها با نظارت کامل متخصصان مجرب و کارشناسان صاحب نام امور تربیتی خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: کارکردهای فرهنگی با رویکرد دینی، ظرافت‌های خاص خود را داشته و به همین دلیل، برای ارائه این بسته‌های فرهنگی، دقت خاص و تامل ویژه و پرهیز از عجله و شتاب زدگی در دستور کار قرار دارد.

همچنین مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه نیز از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع در زمینه‌های مختلف با هدف ارائه تربیت اسلامی و توسعه فرهنگ دینی از سوی مدیریت فرهنگی دانشگاه خبر داد.

عباس سلطانی بیان کرد: بر اساس تصمیمات و مصوبات کارگروه توسعه تربیت اسلامی، این مدیریت تلاش دارد تا با اجرای هر چه بهتر و جذاب تر این رویدادها و بسته‌های فرهنگی، مخاطبان بیشتری را جذب کند.

او ادامه داد: در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، این مدیریت تلاش کرده تا بر اساس تقویم مصوب اعلام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، فعالیت‌های کارشناسی شده و متناسب با مخاطبان را اجرایی کند.

سلطانی برگزاری کارگاه با موضوع تربیت دینی کودکان، کارگاه‌های چند گانه مهارت افزایی خانواده، مسابقات کتابخوانی، برگزاری آئین‌های مناسبتی در این هفته را بخشی از برنامه ریزی‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه برای هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی عنوان کرد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه از همه صاحب نظران و کارشناسان امور تربیتی دعوت کرد تا به عنوان مشاور در امر برنامه ریزی‌های فرهنگی با این مدیریت همکاری کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
260 کلیک ها  یکشنبه, 15 اسفند 1400 10:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا