از کشف مواد غذایی قاچاق تا کشف مواد مخدر در فارس

از کشف مواد غذایی قاچاق تا کشف مواد مخدر در فارس
   
از کشف مواد غذایی قاچاق تا کشف مواد مخدر در فارس |||| ||||

گزارش‌ها حاکی از کشف بیش از سه هزارکیلوگرم غذای حیوانات که به شکل قاچاق وارد کشور شده و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر در استان فارس است.

 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف ۳ هزار و ۴۴۱ کیلوگرم غذای قاچاق حیوانات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور فیروزآباد-شیراز خبر داد.
 
به گزارش راستین آنلاین  به نقل از پلیس فارس، سرهنگ ابراهیم یگانه گفت: این محموله توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فارس و حین گشت زنی در محور فیروزآباد به شیراز، شناسایی و کشف شده است.
 
کشف تریاک با همکاری پلیس فارس و پارسیان
 
فرمانده انتظامی استان فارس نیز از کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو با همکاری ماموران پلیس شهرستان پارسیان در استان هرمزگان، خبر داد.
 
سردار رهام‌بخش حبیبی توضیح داد که این محموله بعد از اطلاع رسانی پلیس پارسیان و توسط ماموران انتظامی شهرستان لامرد، کشف شد اما راننده از محل فرار کرده و پیگیری برای دستگیری او ادامه دارد.
 
کشف ۷۴ کیلو حشیش در شیراز
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز از کشف ۷۴ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌‎های شهرستان شیراز خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر از منزل قاچاقچی دستگیر شده، کشف شد.
 
سرهنگ سیدموسی حسینی توضیح داد که این اقدام در راستای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر و با انجام اقدامات فنی و تخصصی اجرایی شده است.
 
کشف تریاک در ستون‌های کامیون
 
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز در شرق استان فارس نیز از کشف ۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.
 
سرهنگ عظیم‌الله کرمی توضیح داد: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند و بعد از بررسی دقیق، از ستونهای اتاق عقب، ۴۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
 
کرمی از تشکیل پرونده و معرفی راننده به دستگاه قضایی برای رسیدگی، خبر داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
306 کلیک ها  شنبه, 30 بهمن 1400 17:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا