تمدید گواهینامه های صادر شده قبل از سال 1391 فقط تا پایان سال جاری امکان پذیر است

تمدید گواهینامه های صادر شده قبل از سال 1391 فقط تا پایان سال جاری امکان پذیر است
   
تمدید گواهینامه های صادر شده قبل از سال 1391 فقط تا پایان سال جاری امکان پذیر است |||| ||||

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : تمدید گواهینامه های صادر شده قبل از سال 1391 فقط تا پایان سال جاری امکان پذیر است.

 
به گزارش راستین آنلاین علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازدید از مرکز بزرگ سنجش مهارت شیراز گفت: صاحبان گواهینامه های مهارت که تاریخ صدور آن قبل از سال 1391 می باشد فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به واحد آزمون مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان و یا واحد آزمون ادارات کل گواهینامه مهارت خود را تمدید کنند‌
 
وی اظهار کرد: افرادی که در موعد مقرر گواهینامه خود را تمدید نکنند بایستی برای دریافت گواهینامه مهارت خود مجددا در آزمون های تئوری و عملی شرکت  کنند. 

 

این مقام مسئول کیفیت بخشی به فرآیند برگزاری آزمون های مهارتی را امری بسیار مهم دانسته و بیان داشت: بازار کار تشنه نیروی کار ماهر است و تصمیمات جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در راستای توانمند سازی نیروی کار است. 

 

شهریور اذعان کرد: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تدوین استانداردهای آموزشی، آموزش وسنجش مهارت می باشد که اگر این چرخه به درستی صورت پذیرد خروجی آموزش ها قطعا به اشتغال منجر می شود.
 

شهریور سپس از کارگاههای مرکز سنجش مهارت آنلاین شیراز بازدید کرده و ضمن گفتگو با مسئولان برگزاری آزمون از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون های مهارتی قرار گرفت. وی در ادامه از مرکز حمل و نقل ترافیک شهری شیراز که وظیفه آموزش به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون از جمله اتوبوس ها و تاکسی ها را بر عهده دارد بازدید کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
4128 کلیک ها  چهارشنبه, 29 دی 1400 11:57
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا