انعقاد تفاهم نامه های سازمان ثبت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انعقاد تفاهم نامه های سازمان ثبت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
   
انعقاد تفاهم نامه های سازمان ثبت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح |||| ||||

مدیرکل ثبت فارس با اشاره به الزامات قانون جامع حد نگار در زمینه مستند سازی املاک و اراضی دولتی و انعقاد تفاهم نامه های سازمان ثبت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت :در اجرای این فرایند و با تلاش های بی وقفه کارشناسان ادارات ثبت اسناد و املاک فارس و تعامل مطلوب دیگر دستگاه ها شاهد سرعت بخشی به مستند سازی املاک و اراضی نیروهای مسلح استان هستیم.

به گزارش راستین آنلاین در دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس و جمعی از همراهان با حضور در دفتر سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان با وی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، ظرفیت عظیم ایجاد گردیده در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط این شهید والامقام را حائز اهمیت عنوان داشت و افزود: افتخار شاگردی  در مکتب شهید سلیمانی مستلزم تبعیت از ولایت و حرکت بی وقفه در مسیر ارزش های ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

همچنین وی با اشاره به الزامات قانون جامع حد نگار در زمینه مستند سازی املاک و اراضی دولتی و انعقاد تفاهم نامه های سازمان ثبت و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کردد: در اجرای این فرایند و با تلاش های بی وقفه کارشناسان ادارات ثبت اسناد و املاک فارس و تعامل مطلوب دیگر دستگاه ها شاهد سرعت بخشی به مستند سازی املاک و اراضی نیروهای مسلح استان هستیم .

 

مدیرکل ثبت فارس خاطر نشان ساخت: همانگونه که از ابتدای سال جاری تمامی تقاضاهای تثبیت و مستند سازی سپاه فجر استان منجر به صدور سند مالکیت گردیده، بر تداوم این روند تا صدور اسناد مالکیت دیگر املاک و اراضی تملکی این ارگان تأکید کرد و گفت : در صورت ارائه نقشه های مبتنی بر استانداردهای کاداستر و دیگر مستندات مالکیت، در حداقل زمان ممکن نسبت به صدور اسناد مالکیت مربوطه اقدام خواهد گردید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
565 کلیک ها  سه شنبه, 21 دی 1400 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا