تفاهم برای رشد تولید در فارس

  با هدف تحقق رشد تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه تعاون استان فارس، تفاهمنامه اختصاص تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای صنعتی را امضا و مبادله کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: این تفاهمنامه به منظور ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع داخلی بانک و منابع داخلی این شرکت به  واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری جهت سرمایه در گردش و با سررسید حداکثر ۱۲ ماهه منعقد  شده است و بر اساس آن تسهیلات با یارانه شرکت شهرک های صنعتی و با نرخ کارمز  کمتر از کارمزد تسهیلات اعلامی از سوی بانک مرکزی اختصاص می یابد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هاشمی با بیان اینکه در سطح ملی  تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری بین  سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک منعقد شده است گفت:در سطح استانی نیز با انعقاد تفاهم نامه ،فرآیند ارائه تسهیلات به واحد های صنعتی عملیاتی  واین تسهیلات در چارچوب ضوابط و مقررات و سیاست های اعتباری  پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس ادامه داد: در همین ارتباط ،بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که واجد شرایط لازم هستند برای دریافت تسهیلات ،توسط این شرکت به بانک معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای دانش بنیان، صادراتی، تعاونی و صنایع دارای محصولات متمایزکه با دریافت این تسهیلات بتوانند افزایش اشتغال قابل قبولی داشته باشند در اولویت پرداخت قرار دارند، خاطر نشان کرد:‌واحدهای صنعتی متقاضی می توانند با ارائه درخواست کتبی،  پروانه بهره برداری، معرفی محصول تولیدی، اشتغال موجود و سایر اطلاعات مورد نیاز به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس نسبت به بررسی اطلاعات جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تایید قرار گیرند، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت:صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و صندوق تعاون نیز کسری وثایق صنعتگرانی که با مشکل مواجه هستند را تامین می کند.

انتهای پیام /  108
170 کلیک ها  سه شنبه, 29 فروردين 1402 09:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا