معطر شدن زندان های فارس به عطر خوش شهید تازه تفحص شده

معطر شدن زندان های فارس به عطر خوش شهید تازه تفحص شده
   
معطر شدن زندان های فارس به عطر خوش شهید تازه تفحص شده |||| ||||

در راستای برنامه ها و سیاست های ابلاغی سازمان زندان ها به منظور اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی شدن آنان، شهید گمنام عملیات بدر که در شرق دجله تفحص شده است به مدت یک هفته در سطح زندان های استان فارس تشییع می شود. 

به گزارش راستین آنلاین مدیرکل زندان های فارس گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها، مراسم پیکر مطهر شهید گمنام، از روز سیزدهم لغایت بیستم آذرماه به مدت یک هفته در سطح زندان های فارس تشییع می شود. 
اسحاق ابراهیمی گفت: مراسم تشییع این شهید والامقام با مداحی و روایتگری وصایا و خاطرات شهدا توسط راوی خسروجردی و دلنوشته زندانیان همراه است که امروز این مراسم در سطح زندان های شیراز آغاز شده است. 
وی اضافه کرد: مسابقات کتابخوانی، کتاب آرام بیقرار شهید محمد بنیادی همزمان با این مراسم برگزار و از خانواده معظم شهید یکی از کارکنان نیز تجلیل می شود. 
مدیرکل زندان های فارس گفت‌: اجرای برنامه تشییع شهید گمنام در زندان ها با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و با هدف اصلاح و تربیت زندانیان، کاهش آسیب در زندان ها و کاهش نرخ بازگشت زندانیان و تأثیر حداکثری بر رفتار و گفتار مخاطبین در زندان ها انجام می شود. 
شایان ذکر است در اولین روز تشییع پیکر شهید گمنام در زندان های شیراز، زندانیان با گریه و تضرع و توسل به این شهید گرانقدر از این فضای معنوی بهره مند شدند و در دلنوشته هایشان با متوسل شدن به این شهید، برای آزادی خودشان و هم بندیانشان و تمامی زندانیان در سرار ایران دست به دعا برداشتند. 
همچنین با حضور شهید گمنام در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز، بوستانی معاون دادستان در امور زندان ها با اعطای تسهیلات قضایی مشتمل بر اشتغال 200 نفر، عفو موردی 215نفر، آزادی 22نفر و مرخصی کلیه زندانیان باز شیراز موافقت کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
454 کلیک ها  یکشنبه, 14 آذر 1400 09:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا