کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس فارس/رانندگان تاکسی هشیار باشند

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس فارس/رانندگان تاکسی هشیار باشند
   
کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس فارس/رانندگان تاکسی هشیار باشند |||| ||||

رئیس پلیس استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که کلاه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را برداشته و میلیاردی از آنان کلاهبرداری کرده بود.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۲ آبان در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال مراجعه تعدادی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به مجموعه قضایی و پلیس آگاهی فارس و طرح ادعای اینکه از سوی فردی ناشناس مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، کارآگاهان پلیس آگاهی فارس وارد پرونده شدند.
 
او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که متهم خود را یکی از اعضای کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف شیراز معرفی کرده و از طریق اپ‌های تاکسی اینترنتی، درخواست حمل بسته‌های پزشکی از فرودگاه به سمت بیمارستان می‌کند. 
 
حبیبی خاطرنشان کرد: برابر مستندات، متهم به بهانه تداخل در سیستم پرداخت، از راننده درخواست پرداخت کرایه بار را مطرح و پس از انجام کار، تلفن همراهش را خاموش می‌کرده است.
 
فرمانده انتظامی فارس گفت: رانندگان به محض رسیدن به محل دریافت بسته‌های پزشکی سفارش شده از سوی فرد کلاهبردار، متوجه می‌شدند که هیچ بسته و فرد تحویل دهنده‌ای وجود ندارد و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.
 
حبیبی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیر متهم در یکی از محله‌های شیراز شدند، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
566 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آبان 1400 16:27
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا