اجرای 300 برنامه با 7 محور /برگزاری مراسم 13 آبان در فارس

اجرای 300 برنامه با 7 محور /برگزاری مراسم  13 آبان در فارس
   
اجرای 300 برنامه با 7 محور /برگزاری مراسم  13 آبان در فارس |||| ||||

مراسم بزرگداشت يوم الله سيزدهم آبان «روز ملي مبارزه با  استكبار جهانی»  امسال با تأكيد خاص بر سه نکته ی رعايت فاصله گذاری اجتماعي، استفاده از ماسك و برگزاري مراسم در كوتاه ترين زمان برگزار می شود.

 

به گزارش راستین آنلاین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس اعلام کرد که به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی، امسال ۳۰۰ برنامه با هفت عنوان محوری در فارس اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رضایی سه‌شنبه ۱۱ آبان در نشست مطبوعاتی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: سیزدهم آبان ماه، یاد آور سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و هویت مشترک هر سه اتفاق، مبارزه با استکبار به عنوان نماد مبارزه با استبداد بود و از این رو، روز ۱۳ آبان که به حق روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، فرصت مغتنمی را برای تبیین استکبار ستیزی و افشا سازی توطئه های مصداق اتم استکبار، یعنی آمریکای جنایت کار در شرایط کنونی ایجاد کرده است.

او ادامه داد: به دلیل محدودیت های کرونایی و لزوم ایجاد نظم دهی به اصل مراسم، در هیچ کجای استان راهپیمایی ۱۳ آبان نخواهیم داشت؛ لکن بنا به مصوبه جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، این مراسم به صورت تجمع و در فضای آزاد با رعایت دستور العمل های بهداشتی (فاصله گذاری و استفاده از ماسک) همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
 
رضایی گفت: بنا به برنامه ریزی‌های انجام شده در این خصوص، مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شیراز از ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در محل میدان شهدای شیراز، جنب ارگ کریم خان زند با ویژه برنامه‌های خاصی نظیر؛ اجرای گروه سرود دانش آموزی، قرائت قطعنامه و ایراد سخنرانی توسط حضرت آیت‌الله سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
 
او خاطرنشان کرد: برای اجرای بهتر بزرگداشت این رخداد مهم تاریخی تأکید کردیم که با استفاده از چیدن صندلی با رعایت فاصله این مراسم برگزار شود.

رضایی افزود: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون نیز در حاشیه مراسم مستقر خواهند گردید و در ده نقطه از شهر شیراز نیز همزمان مراسم ضد استکباری خواهیم داشت.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در سطح استان ۳۰۰ برنامه با هفت عنوان محوریِ چرایی استکبار ستیزی، توجه نظام به واقعیت های موجود(مشکلات اقتصادی) در عین استکبار ستیزی، امکان یا امتناع رفع مشکلات اقتصادی (تحریم) با کنار گذاشتن رویکرد استکبار ستیزی، چرایی ترجیح مقاومت بر سازش و کم بودن هزینه های آن نسبت به سازش از منظر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، تشریح نشانه های تدوام رویکرد استکبار گری آمریکا در دولت بایدن، جایگاه استکبار ستیزی در گرایشات امروز جامعه ایران و چگونگی تداوم استکبار ستیزی در شرایط کنونی در مرحله اجرا و اقدام قرار گرفته است.

رضایی یادآور شد: لازم به توضیح است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در راستای برنامه‌های تبیینی، در فضای مجازی نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ اقدام کرده و تبلیغات شهری نیز با محوریت بزرگداشت این روز در سطح شهر انجام می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین این شورا با استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادهای فرهنگی و تشکل های مردم نهاد نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ایجاد نمایشگاه محوری اقدام کرده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
404 کلیک ها  سه شنبه, 11 آبان 1400 14:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا