• مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس عنوان كرد

استفاده حداكثري از ظرفيت ناوگان حمل و نقل جاده اي مسافر براي انتقال زائران اربعين حسيني(ع)

استفاده حداكثري از ظرفيت ناوگان حمل و نقل جاده اي مسافر براي انتقال زائران اربعين حسيني(ع)
   
استفاده حداكثري از ظرفيت ناوگان حمل و نقل جاده اي مسافر براي انتقال زائران اربعين حسيني(ع) |||| ||||

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به اهميت بازگشت ايمن مسافران زائران اربعين حسيني (ع) ، بر آمادگي كامل و استفاده حداكثري از ناوگان حمل و نقل جاده اي مسافر براي بازگرداندن مسافران زائر اربعين حسيني خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین عليرضا سياهپور همزمان با بازگشت زائران اربعين حسيني(ع) با بیان اینکه تکریم و خدمت رسانی به زائران تکلیفی شرعی است و می بایست از توانمندی ناوگان و نیروی انسانی موجود در استان بهره گیری حداکثری به عمل آید، اظهار داشت: با توجه به بازگشت تعدادی از زایران ازمرزهای زمینی ، همه شركت های حمل و نقل مسافر (جاده ای) در تأمین ناوگان مورد نیاز بر اساس برنامه ريزي هاي بعمل آمده می بایست هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام داده و بر اجرای مطلوب روند جابجایی و بازگشت زائران اعزامی به کشور عراق به مقصد ، نظارت مستمر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی جلوگیری از شروع کرونا نیز الزامی است خاطرنشان ساخت : با بکارگیری توانمندی موجود در استان و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه هاي مسافربری ، جابجایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن مدیریت و اجرا می شود.
سیاهپور تاکید کرد: پرسنل و ناوگان تحت كنترل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان با آماده باش کامل و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی در این خصوص به هم استانی های عزیزمان هستند.
شایان ذکر است به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، هم زمان با ایام بازگشت زائران از مرزهای غربی کشور ، قرارگاه حمل و نقل زائران هم استانی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس راه اندازی و پایش این مهم را عهده دار شده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
667 کلیک ها  سه شنبه, 06 مهر 1400 20:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا