افتتاح سوگواره راه دل در شیراز /رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندنی

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز /رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندنی
   
افتتاح سوگواره راه دل در شیراز /رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندنی |||| ||||

سردار بوعلی گفت: عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس "راه دل" نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.

به گزارش راستین آنلاین آئین افتتاح نخستین سوگواره ملی عکس "راه دل" و رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر در شیراز برگزار شد.
نخستین سوگواره ملی عکس "راه دل" با دریافت بیش از 2400 اثر از 300 عکاس برگزار شده که 58 عکس برتر این سوگواره با موضوعات زنده نگهداشتن یاد حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و آئین های عزاداری اربعین حسینی برای بازدید عموم در شیراز به نمایش گذاشته شده است.
سردار بوعلی در این مراسم ضمن تجلیل از عکاسان شرکت کننده در سوگواره "راه دل"، خاطرنشان کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس "راه دل" نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.
فرمانده سپاه فجر در بازدید از مراحل تکمیل پرتره نوجوان شهید علی لندی ضمن پاسداشت حرکت شجاعانه این نوجوان شهید، گفت: اقدام شجاعانه و ایثارگرانه این نوجوان شهید الهام بخش و الگویی برای تمام نوجوانان و جوانان کشور است و او نمونه ای از نسل شجاع ایران اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، نمایشگاه آثار راه یافته به مرحله نهایی سوگواره ملی عکس "راه دل" در فضای باز مقابل باغ عفیف آباد شیراز برپا شده و میزبان عموم شهروندان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) است.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
403 کلیک ها  یکشنبه, 04 مهر 1400 22:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا