کمک موقوفه زالی به ۳۲۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان فارس

کمک موقوفه زالی به ۳۲۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان فارس
   
کمک موقوفه زالی به ۳۲۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان فارس |||| ||||

به همت موقوفه حاج خلیل زالی کمک ۱۰ میلیارد ریالی به ۳۲۰۰ نفر از ایتام و زنان سرپرست خانوار استان فارس تعلق می‌گیرد.

به گزارش راستین انلاین حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۳۱ شهریورماه در حاشیه بازدید از انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(س) در شیراز گفت: باتوجه به اینکه بخش اعظم از نیت موقوفه مرحوم حاج خلیل زالی رسیدگی و کمک به ایتام در شهر شیراز است با صدور مجوز نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۰ میلیارد ریال به انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(س) شیراز برای کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد خیریه اختصاص یافته است.

وی افزود: این مبلغ در قالب‌های مختلف از جمله اهدای بن کارت‌های مواد غذایی و پوشاک، کمک به تحصیل، آموزش و درمان افراد تحت پوشش این انجمن هزینه می‌شود و به ۳۲۰۰ نفر از ایتام که عمدتا زیر ۱۸ سال هستند و همچنین زنان نیازمند سرپرست خانوار تحت پوشش انجمن تعلق می‌گیرد.

همچنین محمدجواد ایمانیه، رئیس هیئت مدیره انجمن مددکاری مهدی فاطمه(س) گفت: این انجمن از سال ۷۴ به همت تعدادی از خیرین شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون ۱۲۰۰ خانوار تحت پوشش این مرکز است و در زمینه‌های مختلف نیکوکاری و توانمندسازی خانواده‌ها فعالیت دارد.

وی، مهم‌ترین ویژگی این انجمن را ارتباط چهره به چهره با خانواده‌های تحت پوشش دانست و تاکید کرد: شعار ما در انجمن مهدی فاطمه(عج) این است که ما یک خانواده هستیم نه یک خیریه و با این رویکرد تاکنون موفق شده‌ایم اتفاقات خوبی به خصوص در حوزه‌های تربیتی و آموزشی رقم بزنیم که به دلیل ارتباط چهره به چهره با خانواده‌های تحت پوشش مرکز و درمیان گذاشتن مشکلات خودشان با اعضاء انجمن و یکدیگر بوده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
203 کلیک ها  چهارشنبه, 31 شهریور 1400 15:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا