بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کازرون توزیع شد

بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کازرون توزیع شد
   
بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کازرون توزیع شد |||| ||||

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی کازرون گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت نفت گاز بین بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان کازرون توزیع شده است.

 به گزارش راستین آنلاین  مهدی علی دادی مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت نفت گاز بین بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان کازرون توزیع شده است، اظهار کرد: از این مقدار سوخت توزیع شده ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار لیتر جهت مصرف ماشین آلات کشاورزی، ۷۵۰ هزار لیتر برای آبیاری با موتور پمپ، ۱۱ هزار لیتر در گلخانه ها، ۱۲ هزار لیتر در واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و ۷ هزار ۵۰۰ لیتر در بخش صنایع تبدیلی توزیع شد.

او تصریح کرد: تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین هدف‌های جهاد کشاورزی کازرون است که با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به الکترونیکی شدن توزیع گازوئیل بخش کشاورزی افزود: کار بررسی و تحویل سوخت به واحد‌های تولیدی و مالکان ادوات کشاورزی با مراجعه و ثبت نام در سایت تجارت آسان (سامانه سدف) به نشانی (newtejaratasan.niopdc.ir) انجام می‌شود.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: در حال حاضر سوخت سهمیه‌ای بخش کشاورزی به قیمت هر لیتر ۳ هزار و ۵۰۰ ریال توسط ۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
249 کلیک ها  چهارشنبه, 02 تیر 1400 13:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا