برگزاری مسابقه مکتب تشیّع توسط حرم مطهر شاهچراغ (ع)

برگزاری مسابقه مکتب تشیّع توسط حرم مطهر شاهچراغ (ع)
   
برگزاری مسابقه مکتب تشیّع توسط حرم مطهر شاهچراغ (ع) |||| ||||

معاونت فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، مسابقه اینترنتی «مکتب تشیّع» را به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) را برگزار می کند.

به گزارش راستین انلاین حجت ‌الاسلام احمد سلامی ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)، سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی برای گرامیداشت این مناسبات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: بدین ترتیب این حرم مطهر پس از مغرب و عشای پنج ‌شنبه ۱۳ خرداد با سخنرانی حجت‌ الاسلام «علیرضا ادیانی»، رئیس سازمان عقیدتی ـسیاسی نیروی انتظامی و مرثیه‌ سرایی «مهدی سروری» میزبان این برنامه ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: ساعت ۷ جمعه ۱۴ خرداد نیز دعای پرفیض «ندبه» در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) قرائت خواهد شد و  روز شنبه، ۱۵ خرداد نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، آیت‌الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به سخنرانی درباره فضایل امام صادق (ع) می پردازد.

حجت الاسلام سلامی با اعلام برنامه های روز 16 خرداد در این حرم مطهر اعلام کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه روز ۱۶ خرداد همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم دوستدار اهل بیت (ع) در مدرسه علمیه «خان» ضمن سوگواری به سمت این حرم مطهر حرکت خواهند کرد و شامگاه 16 خرداد نیز شاهد سخنرانی حجت ‌الاسلام «میرشکاری» مرثیه خوانی و حجت‌ الاسلام «فاطمی امجد» در حرم مطهر خواهیم بود.

وی از برگزاری مسابقه اینترنتی «مکتب تشیّع» خبر داد و گفت: این مسابقه از ۱۱ تا ۱۷ خرداد برگزار می شود و علاقمندان با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به نشانی  shahecheragh.ir/mosabeghat  می توانند از منابع و شیوه شرکت در آن کسب اطلاع کنند.

حجت الاسلام سلامی اعلام کرد: ویژه‌ برنامه «رادیو حرم» در صبح و بعد از ظهر روز 13 خرداد و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت این ایام است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1252 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1400 08:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا