ماجرای قتل سه جوان لارستانی چه بود ؟

ماجرای قتل سه جوان لارستانی چه بود ؟
   
ماجرای قتل سه جوان لارستانی چه بود ؟ |||| ||||

فرمانده انتظامی استان فارس، با اشاره به دستگیری عامل قتل سه جوان در لارستان که اردیبهشت سال گذشته حادث شده بود، به تشریح جزئیات این قتل‌ها پرداخت.

به گزارش راستین انلاین سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه سوم خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۰ اردیبهشت سال گذشته در یکی از روستاهای لارستان فردی با اسلحه جنگی کلاش ۳ نفر را به قتل رساند و از محل وقوع جرم متواری شد، گفت: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان هویت قاتل مشخص و برابر اظهارات اهالی محل وی با افراد متوفی نسبت خانوادگی نزدیک دارد و به دلیل اختلافات قبلی اقدام به چنین کاری کرده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به استان هرمزگان متواری شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از چند ماه کار اطلاعاتی مخفیگاه قاتل در کوه‌های اطراف شهرستان "حاجی‌آباد" از توابع هرمزگان را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قاتل قبل از حضور ماموران از بندرعباس به استان کرمان نقل مکان کرده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که از قاتل حمایت و در فرار و مخفی کردن وی نقش اساسی داشتند را دستگیر و به لارستان انتقال دهند.

حبیبی با اشاره به اینکه با پیگیری مجدانه پلیس، قاتل که متوجه دستگیری هر دو دوست خود که آذوقه و مکان استراحت برای وی مهیا می‌کردند شده بود از کرمان به فارس آمده و خود را  تسلیم پلیس کرد.

این مقام انتظامی در استان فارس با بیان اینکه قاتل ۳۷ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه جنگی کلاش نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می‌توان جلوی بسیاری از حوادث و جرایم جبران ناپذیر را گرفت، افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2110 کلیک ها  دوشنبه, 03 خرداد 1400 14:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا