• سردار زهرایی :

مولفه های قوی شدن ایران اسلامی گروه های جهادی است

مولفه های قوی شدن ایران اسلامی گروه های جهادی است
   
مولفه های قوی شدن ایران اسلامی گروه های جهادی است |||| ||||

بسیج فرمان معجزه گونه امام راحل (ره) و بسیج سازندگی هم فرمان معجزه گونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

به گزارش راستین آنلاین مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور 15 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت :17 اردیبهشت سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر لزوم ایجاد این بسیج تاکید کردند و در آن زمان بالغ بر 40 گروه جهادی در کشور حضور داشتند.

 سردار محمد زهرایی با بیان اینکه بسیج تشکیلات انقلاب است ،افزود :مولفه های قوی شدن ایران اسلامی گروه های جهادی است.

انقلاب برای حفظ دستاوردهای خود و برای انجام منویات امام امت بسیج راه اندازی شد.

او  با اشاره به اینکه شبکه بسیج، شبکه مردم و مدل آن مدل ایثارگری و فداکاری است، اظهار کرد: جریان جهادی کشور در چهار مولفه قرار دارد که محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومتی و خدمت رسانی است.

سردار زهرایی همچنین عنوان کرد :تاکنون ۴۵ جهادگر آسمانی جان خود را برای رفع فقر و محرومیت زدایی فدا کردند و از مجلس خواسته ایم که این عزیزان را به عنوان شهید و مجروحین آن عنوان جانبازی در نظر بگیرد که هنوز برای تصویب به صحن علنی مجلس نیامده است.

سردار زهرایی با یادآوری این مطلب که کار واکسیناسیون فلج اطفال توسط بسیج روی داد، اظهار کرد: بسیج خود را خدمت رسان به ولی نعمت و خود را خادم ملت و کارفرما را مردم می داند.

همچنین مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به  نقشه راه 5 ساله بسیج سازندگی از محور های آن گفت و تصریح کرد : 4 محور جریان جهادی کشور ف محرومیت زدایی ، اقتصاد مقاومتی و خرمت رسانی از اهداف این راه است.

او با اشاره به اینکه اگر مردم باورمند نشوند، مشکل اقتصادی حل نمی شود، تاکید کرد: بسیج حلقه ابرنهاد تسهیل گر و میانی بین امام و امت است و منویات امام با امت را تنظیم می کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در مجموع 160 هزار رده قشری در بسیج وجود دارد، افزود: مولفه قوی شدن ایران در گام دوم، گروه های جهادی است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه اربعین، فناوری انقلاب است، اضافه کرد: اربعین حسینی امروز با زمان گذشته قابل قیاس نیست، این فناوری انقلاب است، کنگره شهدا، شهدا و راهیان نور هم از فناوری انقلاب هستند.

او با یادآوری این مطلب که اطلس جهادی برای احصا گروه جهادی وجود دارد، یادآور شد: هر گروه جهادی در این اطلس فعالیت می کند که تا امروز 12 هزار گروه جهادی در اطلس داریم که کد ثبت دریافت نکرده اند و 50 هزار گروه جهادی شناسه دارند اما هنوز 10 هزار مورد آن مجوز فعالیت دائمی نگرفته اند و نزدیک 800 هزار نفر در گروه های جهادی فعالیت می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه از این میان 92 قرارگاه جهادی استانی و هشت قرارگاه ملی جهادی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: به دنبال تخصصی کردن قرارگاه جهادی هستیم که با کمیته امداد قرارگاه جهادی اشتغال داریم.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه سال 1400 سال روآمدن اقشار مختلف بسیج سازندگی خواهیم بود، تاکید کرد: کمی شدن گروه های جهادی مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

او با اشاره به اینکه یک هزار و یکصد محله آسیب پذیر در حاشیه شهر داریم که 325 مورد آن را در اولویت قرار دادیم، تاکید کرد: 50 درصد پروژه های محرومیت زدایی در روستاها مربوط به آب شرب و آب کشاورزی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با یادآوری این مطلب که در سال 99 میزان 297 موافقت نامه در شورای برنامه ریزی بسته شد، افزود: 15 هزار پروژه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار واحد سکونت در چابهار راه اندازی خواهیم کرد، افزود: یک پکیج کامل انقلابی در حوزه های مختلف فرهنگی، درمانی، اجتماعی و مذهبی در این بخش دیده می شود.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه سال گذشته 112 ایجاد فرصت شغلی و 165 هزار تثبیت شغلی هم می کند، اظهار کرد: 40 قطب پایتخت در نظر گرفته ایم که در استان فارس سه مورد در نظر داریم که به طور مثال استهبان به عنوان قطب انجیر باید مبدل شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
288 کلیک ها  چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1400 16:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا