بیش از 30 وبينار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت برگزار می شود

بیش از 30 وبينار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت برگزار می شود
   
بیش از 30 وبينار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت برگزار می شود |||| ||||

بیش از 30 وبینار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت برنامه‌ریزی شده است. 

 
به گزارش راستین آنلاین دبیر بخش علمی و هنری کنگره جهانی محمد، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر گفت: در بخش هنری، تلاش داشته‌ایم تا از هنرمندان برجسته، فرزانگان و اساتید برجسته دانشگاهی و تجربی برای کارشناسی، داوری و تولید محتوا در رشته‌های در رشته های طراحی، خوشنویسی، نقاشیخط، گرافیک و نقاشی و ... بهره گیریم. 
 
 ستار خالدیان با بیان اینکه در بخش خوشنویسی رشته‌های ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته نستعلیق را خواهیم داشت، افزود :در رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق که رشته‌هایی ایرانی و بومی هستند از اساتید برجسته ایرانی و در دیگر رشته‌ها از اساتید شناخته شده کشوری و جهانی به ویژه جهان اسلام، بهره خواهیم گرفت.
 
خالدیان ادامه داد: بر آن هستیم تا آثار برگزیده را در کنار دیگر آثار اساتید برجسته نخست بر بستر مجازی و اگر زمینه فراهم شود به صورت حضوری به نمایش بگذاریم و سپس برای نگهداری، آن‌ها را به موزه آستان شاهچراغ بفرستیم.
 
او تاکید بر جایگاه پیامبر اسلام را از ویژگی‌ها این کنگره دانست  و بیان کرد: بیش از 30 وبینار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره، برنامه‌ریزی شده است، که تا کنون دو وبینار جهانی آن برگزار شده است.
 
دبیر بخش علمی و هنری کنگره جهانی محمد، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر همچنین با اشاره به این که برخی از سخنرانان این کنگره، در کمتر همایش و کنگره‌ای سخن می‌گویند و با گفتگوهایی که انجام شده است، در این کنگره سخنرانی می‌کنند، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این کنگره، تعداد بسیار زیاد اندیشمندان، فرهیختگان، فرزانگان و اساتید هنری جهان اسلامی است که در کمتر همایش و کنگره، به چشم می‌آید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
844 کلیک ها  یکشنبه, 29 فروردين 1400 16:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا