اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر شاهچراغ( ع) به مناسبت جشن نیمه شعبان /پیوند آسمانی جوانان

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر شاهچراغ( ع) به مناسبت جشن نیمه شعبان /پیوند آسمانی جوانان
   
اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر شاهچراغ( ع) به مناسبت جشن نیمه شعبان /پیوند آسمانی جوانان |||| ||||

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ویژه برنامه های متنوعی در این بارگاه منور با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در تشریح برنامه های این میلاد خجسته گفت: در شب نیمه شعبان بانگ «یا مهدی(عج) ادرکنی» راس ساعت ۲۱ همراه با قرائت دعای زیارت امام زمان(عج) "سلام الله الکامل التام" همزمان با سراسر کشور، در صحن و سرای حرم مطهر طنین انداز خواهد شد و در ادامه، آسمان حرم مطهر نورافشانی خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: ۸ و ۹ فروردین ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، حجت الاسلام رضوی اردکانی پیرامون فضایل و مناقب حضرت ولی عصر(عج) به ایراد سخن می پردازد و مداحان اهل بیت(ع)، شریف زاده و سید عباس انجوی، مولودی خوانی می کنند. در ظهر ولادت نیز، کربلایی مهدی کریم پور، مداحی خواهد کرد. اجرای مراسم عقد زوج های جوان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر و اجرای ویژه برنامه کودکانه در دو نوبت صبح و عصر در صحن احمدی، دیگر برنامه روز میلاد است.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در ادامه به مسابقه اینترنتی که به مناسبت نیمه شعبان تدارک دیده شده است، اشاره کرد و گفت: از ۷ تا ۱۱ فروردین ماه، مسابقه "موعود ادیان" در پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر بارگزاری می شود که علاقه مندان برای دریافت منبع و شرکت در آزمون آنلاین این مسابقه می توانند به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه نمایند.
 
وی اظهار کرد: ۸ فروردین به همت معاونت اماکن و خدمات زائرین حرم مطهر و معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، گنبد حرمین مطهر احمدی و محمدی علیهماالسلام، گلابشویی می شود و در همین روز از ساعت ۱۱ ویژه برنامه کودکانه "حضرت دلبر" در بوستان کودک برای آینده سازان فردا اجرا می شود.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: در همین ایام، طرح معرفت زیارت، اجرا و نمایشگاه شمیم انتظار در صحن حضرت معصومه(س) برپا خواهد شد.
وی پیرامون ایستگاه های صلواتی که در حرم مطهر برپا می شود گفت: ایستگاه صلواتی موکب دانشجویان عراقی در صحن حضرت معصومه(س) و یک ایستگاه صلواتی نیز به همت هیات منتظران وصل در باب الرضا(ع) در این ایام مبارک، برپا خواهد شد.
برگزاری مراسم حزب خوانی قرآن کریم، قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) و اجرای ویژه برنامه رادیو حرم در دو نوبت صبح و عصر در صحن مطهر، از دیگر برنامه های این ایام خجسته است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی به آن ها اشاره کرد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
644 کلیک ها  یکشنبه, 08 فروردين 1400 14:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا