در سال جاری ۲۰۰ کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد

در سال جاری  ۲۰۰ کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد
   
در سال جاری  ۲۰۰ کیلومتر شبکه برق در فارس بهینه سازی شد |||| ||||

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که طی ۱۱ ماه منتهی به ابتدای اسفند امسال، بالغ بر ۲۰۰کیلومتر از شبکه برق فرسوده و ۱۶۷ دستگاه پست هوایی در این استان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

به گزارش راستین آنلاین محمدعلی عزیزی چهارشنبه ۲۰ اسفند در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای افزایش قابلیت اطمینان در مقابل حوادث، اصلاح و تقویت ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و کاهش تلفات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار و تقویت ولتاژ با اصلاح و توسعه شبکه محقق می شود، اضافه کرد: از کل شبکه فرسوده بهینه شده، ۶۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی را شامل شده است.

عزیزی به اجرای ۱۱۲ پروژه روشنایی معابر در استان فارس به ارزش ۹۴ میلیارد ریال نیز اشاره و اضافه کرد: هدف از این اقدامات ارتقاء رضایت شهروندان، تامین روشنایی معابر، ایجاد بستر مناسب اصلاح الگوی مصرف، کاهش تلفات انرژی و در نهایت تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان بوده است.

او همچنین از اصلاح و بهینه سازی ۳۰ کیلومتر از شبکه های توزیع برق فشار متوسط و ضعیف شهرستان کازرون طی این مدت خبر داد و گفت: برای تامین برق ۴۹۶ مشترک در این شهرستان حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، بیش از۱۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲۸ دستگاه پست هوایی اجرا شده است.

معاون توزیع برق فارس گفت: بیش از ۹۲۰ کیلومترشبکه‌های توزیع برق شهرستان کازرون به کابل خودنگهدار مجهز شده است که این امر نقش مهمی در  افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی و همچنین اصلاح ولتاژ مشترکان در این شهرستان دارد.

انتهای پیام /  منصورهخسروبیگ
700 کلیک ها  چهارشنبه, 20 اسفند 1399 19:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا