اتمام عملیات حفر چاه آب شرب هنگام در قیروکارزین

اتمام عملیات حفر چاه آب شرب هنگام در قیروکارزین
   
اتمام عملیات حفر چاه آب شرب هنگام در قیروکارزین |||| ||||

  فرماندار شهرستان قیروکارزین از اتمام عملیات حفر یک حلقه چاه آهکی به عمق 250 متر برای تامین و انتقال آب سالم و با کیفیت به روستا های دهستان هنگام از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. 

به گزارش راستین آنلاین  علی محمد کریمی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین، موالموحدین، حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از دهستان هنگام گفت: با توجه به اتمام عملیات حفاری این چاه آب شرب دستورات لازم به جهت اجرای شبکه برق رسانی و خطوط انتقال صادر شده است. 

به گفته وی؛ هماهنگی های لازم به منظور تسریع در روند اجرای طرح انتقال تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما توسط دستگاه های متولی در حال انجام است تا شرایط بهره مندی از آب سالم در این دهستان بهبود یابد. 

کریمی اظهار کرد: با همکاری و نیک اندیشی کرامت حسینی دهیار روستای حاجی آباد ساختمان کلانتری دهستان هنگام نیز احداث خواهد شد که نقش ویژه ای در ارتقای امنیت این دهستان خواهد داشت و این اقدام خدا پسندانه قابل تقدیر و تجلیل است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با تاکید بر نقش زنان روستایی و عشایری در ایجاد اشتغال و کار آفرینی افزود: بزرگ ترین گلیم کشور در روستای باغنو از توابع دهستان هنگام با هنرمندی زنان این روستا بافته شده است که سرپرست این گروه از بافندگان به عنوان برتر کشوری در حوزه کار آفرینی معرفی شده است.

کریمی در پایان به جان فشانی ها و فداکاری های مردم دهستان هنگام در حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ایام مختلف نیز اشاره و ابراز کرد: مقام شامخ شهدا، جانبازان، اسرا و ایثارگران این دهستان را ارج نهاده و بر میثاق خود با آنان پای می فشاریم.     

تنی چند از مسئولین محلی از جمله معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، روئسای ادارات آبفا و فنی حرفه ای و اعضای شورای روستا های دهستان هنگام، دهیاران و معتمدین محلی فرماندار شهرستان قیروکارزین را در این بازدید همراهی کردند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1404 کلیک ها  جمعه, 08 اسفند 1399 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا