• همزمان با اعیاد شعبانیه:

بهره برداری از طرح بازسازی سالن آموزش پرورش قیروکارزین

بهره برداری از طرح بازسازی سالن آموزش پرورش قیروکارزین
   
بهره برداری از طرح بازسازی سالن آموزش پرورش قیروکارزین |||| ||||

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با اعتبار هفت میلیارد ریال بازسازی، تجهیز و بهره برداری از آن آغاز شد. 

به گزارش راستین آنلاین علی محمد کریمی در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۱۳۹۹ ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه تصریح کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تامین و هزینه شده است. 

 

او با بیان اینکه سالن مذکور پس از تجهیز گنجایش ۳۵۰ نفری را دارد، افزود: هر چند در سال ۱۳۹۹ مشکلات زیادی برای تامین اعتبارات طرح های عمرانی داشتیم اما توانسنیم کارهای خوبی انجام دهیم و طرح های عمرانی زیادی به بهره برداری برسانیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: در سالی که به پایان آن رسیده ایم درگیر ویروس منحوس کرونا بودیم از این رو با تشکیل ستاد بحران برای کنترل شرایط مصوبات زیادی اتخاذ گردید که باعث شد پیشگیری های لازم از شیوع این بیماری انجام و لطمات آن در شهرستان به حداقل برسد. 

کریمی با بیان اینکه خیرین سلامت نیز در موضوع اپیدمی کرونا کمک های زیادی به کادر درمان شهرستان قیروکارزین کرده اند، ابراز کرد: مجموعه این کمک های مردمی جای تقدیر فراوان دارد زیرا که گذر از شرایط سخت جز با همدلی ها میسر نمی شود. 

فرماندار شهرستان قیروکارزین به انتخابات ۱۴۰۰ نیز گریزی زد و تاکید کرد: یکی از رویداد های مهم سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا است که نهایت تلاش خود را در برگزاری هر چه باشکوه تر آن بکار می گیریم. 

به گفته وی؛ برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم و به دور از هرگونه طرفداری از شخصیت و طیف خاصی سر لوح کار است؛ مسئولین دستگاه های اجرایی طبق قانون باید امکانات خود را در اختیار هیئت های اجرایی انتخابات بگذارند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
830 کلیک ها  شنبه, 30 اسفند 1399 10:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا