​انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش فنی و حرفه ای فارس

​انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش فنی و حرفه ای فارس
   
​انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش فنی و حرفه ای فارس |||| ||||

  در راستای بسترسازی لازم جهت تشکیل دپارتمان ملی مهارتهای دیجیتال در استان فارس و نظر به توسعه، گسترش و ارتقای کیفی آموزش های فنی و حرفه ای جهت آماده سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای مهارت های فنی و عملی شاغلین و تحقق اهداف سند چشم انداز 1404، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس به امضا رسید.

 
به گزارش راستین آنلاین بر اساس این تفاهم نامه، دو طرف متعهد شدند با استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه برای هم افزایی و ارتقای مهارتهای دیجیتال، حمایت از نخبگان و فعالین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و پویا برای جوانان همکاری کنند.
 
طبق این تفاهم نامه، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نسبت به اعلام نیازهای آموزشی جهت ایجاد اشتغال در حوزه های دیجیتال و ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین بستر اشتغال جهت نخبگان و فعالین حوزه های دیجیتال و ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین مربی، همکاری در ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در حوزه دیجیتال و اداره کل فنی و حرفه ای استان نسبت به برنام هریزی و تنظیم تعهدات دوره یا دوره های آموزشی مورد نیاز بازار کار، برگزاری ارزشیابی و سنجش مهارت متقاضیان بر اساس برنامه زمان بندی آزمون ها و صدور گواهینامه مهارت، تامین فضای مناسب جهت برگزاری آموزش تئوری و عملی یا دوره های آموزشی مورد نیاز و استفاده از مربیان مجرب و صلاحیت دار اقدام خواهد نمود.
 
مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اظهار امیدواری کرد: اجرای این تفاهم نامه بتواند بستر مناسبی جهت ارتقای مهارت آموزی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایجاد کند و موجبات آماده سازی نیروی کار را برای ورود به بازار کار در حوزه ICT فراهم کند.
 
گفتنی است این تفاهم نامه در 10 ماده و دو نسخه روز دوشنبه 4 اسفند به امضای مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و حشمت کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان رسیده و برای مدت دو سال تنظیم شده است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
247 کلیک ها  چهارشنبه, 06 اسفند 1399 12:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا