جان باختن 2 مأمور پلیس فارس در شیراز

2 مأمور پلیس استان هنگام تعقیب و گریز خودرو متهمان و بر اثر واژگونی خودرو در شیراز جان خود را از دست دادند. 

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: بامداد امروز واحد گشت کلانتری 27 "گلستان" شیراز هنگام گشت زنی در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع، به یک دستگاه خودرو سواری با 3 سرنشین مشکوک و دستور ایست می دهند.
 
او افزود :سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار می کنند، افزود: علی رغم هشدارهای مأموران انتظامی و اخطار با شلیک تیر هوایی در جهت متوقف کردن خودرو، راننده و سرنشینان خودرو به حرکت خود ادامه می دهند.
 
محمدی ادامه داد :در هنگام تعقیب و گریز، خودرو ماموران انتظامی از مسیر منحرف و بر اثر برخورد شدید با موانع کنار بلوار، متأسفانه دو تن از مأموران انتظامی جان خود را از دست می دهند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده این 2 مأمور فداکار نیروی انتظامی استان، گفت: شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفته و اخبار تکمیلی متعاقبا" اعلام خواهد شد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
951 کلیک ها  چهارشنبه, 24 دی 1399 00:47
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا