سرقت از خانواده /طلای خاله در جیب خواهر زاده پیدا شد

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از دستگيري 2 سارق كه اقدام به سرقت طلاجات به ارزش 3 میلیارد ریال كرده بودند، خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ خسرو رزمجويي بيان كرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات از یک خانم در يك منزل مسكوني، موضوع شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
 
وی افزود: شاكي در بازجويي اوليه اعلام كرد با خواهر زاده اش در منزل بوده كه سارقان به صورت غافلگیرانه وارد منزل شده و علاوه بر سرقت طلاجات، خواهر زاده ام را نیز مورد ضرب و جرح قرار داده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه با توجه به نحوه ورود سارقان و اقدام به ضرب و جرح خواهر زاده شاكي احتمال تبانی با سارقان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: با انجام بررسي هاي تخصصي و تحقيقات ميداني كارآگاهان پليس آگاهي خواهر زاده شاكي احضار و در بارجویی های تکمیلی اعلام کرد با همدستی و تبانی دو نفر دیگر نقشه سرقت را طراحی و اقدام کرده اند.
 
سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش 3 میلیارد ریال و تحویل آن به مالباخته، گفت: هر دو متهم با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شده و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
786 کلیک ها  یکشنبه, 21 دی 1399 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا