آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشجویان در دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

  پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس 16 دی ماه آغاز می شود. 


به گزارش راستین آنلاین ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال جاری مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس از 16 دی ماه آغاز می شود. 

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ مراکز آموزش علمی کاربردی استان از 16 دی ماه خبر داد.

 حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود: به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مهارتی مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس (اعم از داوطلبانی که در پذیرش مهرماه ثبت‌نام کردند و یا نکردند) می‌رساند، براساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت متبوع مقرر شد با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1399، «تکمیل ظرفیت» پذیرش دوره‌های مذکور در بهمن‌ماه صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: که متقاضیان می‌توانند در مقطع کاردانی از روز سه‌شنبه مورخ 16 دی‌ماه لغایت دوشنبه مورخ 22 دی‌ماه و در مقطع کارشناسی از روز چهارشنبه مورخ 17 دی‌ماه لغایت سه‌شنبه مورخ 23 دی‌ماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org از رشته‌محل‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کرده و برای ثبت‌نام به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت که این واحد دانشگاهی در 21 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان در 74 رشته کاردانی ، 47 رشته کارشناسی و 189 کد رشته محل کاردانی و کارشناسی در این مرحله از تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
675 کلیک ها  دوشنبه, 15 دی 1399 19:31
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا