كشف جسد مقتول در منزل/برادر کشی در پاسارگاد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به قتل مردي 40 ساله به دست برادرش و دستگيري قاتل در شهرستان "پاسارگاد"، گفت: جسد مقتول زير سالن پذيرايي منزل كشف شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ كاووس محمدي بيان كرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر يك فقره قتل در شهرك "خليليه" شهرستان پاسارگاد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. 
 
معاون اجتماعي پليس فارس، تصريح كرد: ماموران انتظامي "پاسارگاد" پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی، مطلع شدند قاتل 32 ساله پس از درگیری در خانه، برادر 40 ساله خود را با جسم سخت به قتل رسانده و زير سالن پذيرايي منزل دفن كرده است. 
 
سرهنگ محمدي با بيان اينكه ماموران در همان لحظات اوليه با ترفندهاي خاص پليسي موفق شدند قاتل را دستگير كنند، عنوان داشت: متهم در بازجويي اوليه ضمن اظهار ندامت و پشيماني، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
 
او با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان كرد: خانواده‌ها مشكلات خانوادگي خود را قبل از منجر شدن به خشونت با ميانجيگري و يا ارجاع به مركز مشاوره و متخصصين امر، حل و فصل كنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در جامعه نباشيم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
812 کلیک ها  دوشنبه, 24 آذر 1399 14:14
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا