برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده در شیراز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده به صورت مجازی در روز سه شنبه ۱۱آذرماه ساعت ۱۹ در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی گفت: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن‌تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.
 
وی با اشاره به اینکه این جنایت ها و اقدامات نابخردانه و بزدلانه، موجب ارتقای انگیزه و اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه، اظهار داشت: به طور قطع و یقین، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در همین راستا به لحاظ شرایط به وجود آمد ناشی از شیوع ویروس کرونا، رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع، طبق هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز فارس این مراسم به صورت مجازی و پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: جهت سهولت شرکت مردم قدر شناس استان در مراسم بصورت مجازی، علاوه بر پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس، کاربران فضای مجازی نیز می توانند از طریق تارنمای این شبکه بنشانی fars.irib.ir و نیز صفحات اینستاگرام dezhkam_ir و iribfars در این برنامه شرکت کنند.
 
رضایی تصریح کرد: حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1267 کلیک ها  سه شنبه, 11 آذر 1399 11:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا