•  مدير گردشگري و امور زيارتي شهرداري شيراز اعلام كرد:

تورهاي شيرازگردي همزمان با نمايشگاه گردشگری پارس اجرايي مي‌شود

مدير گردشگري و امور زيارتي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز، از اجرايي شدن تورهاي شيراز گردي همزمان با سيزدهمين نمايشگاه گردشگري پارس خبر داد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : علي نيري بيان كرد: تلاش ما اين است كه ديدگاه گروههاي مختلف در حوزه گردشگري كه در حوزه اختياراتمان است را به منظور تدوين برنامه‌ها، جويا شويم و در واقع يك بارش فكري عمومي ايجاد شود.

وي افزود: در اين نمايشگاه فرصتي ايجاد خواهد شد تا فعالان تاسيسات گردشگري، نهادها و سازمان دهندگان اين حوزه اگر پيشنهادي براي بخش گردشگري شهرداري شيراز دارند، ارائه دهند.

مدير گردشگري و امور زيارتي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز ادامه داد: تورهاي شيرازگردي با تمركز بر كم شناخته‌هاي شيراز همزمان با برگزاري نمايشگاه اجرايي مي‌شود.

نیری با بیان اینکه همچنين كلياتي براي برنامه‌هاي سال آتي نيز پيش‌بيني شده كه مطرح خواهد شد، گفت: محصولات توليدي حوزه گردشگري نيز در اين نمايشگاه معرفي می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخش شيراز شناسي و معرفي اين كلانشهر نيز در اين نمايشگاه پيش‌بيني شده است.

مدير گردشگري و امور زيارتي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز، برپایی نمايشگاه عكس اماكن گردشگري را از ديگر برنامه‌هايي عنوان کرد است كه در اين نمايشگاه اجرایی می‌شود و در این خصوص گفت: وجه تمايز اين نمايشگاه با سایر نمايشگاه، انتشار عكس‌هايي است كه برای نخستين بار عكاسان داخلي و خارجي از اماكن گردشگري شيراز گرفته‌اند.

نیری همچنین معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري شهرداري شيراز در حوزه گردشگري را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که برای سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام /  108
226 کلیک ها  یکشنبه, 12 آذر 1402 08:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا