• رئيس سازمان بازرسي كل كشور در شوراي ادارى لامرد:

مسئولان براي تحقق شعار سال پاي كار بيايند

مسئولان براي تحقق شعار سال پاي كار بيايند
   
مسئولان براي تحقق شعار سال پاي كار بيايند |||| ||||

رئيس سازمان بازرسي كل كشور از تمامي مسئولان خواست براي تحقق شعار سال پاي كار بيايند و بر این نکته تاکید کرد که یکی از راهکارهای مهار تورم و رونق تولید کمک به واحدهای صنعتی است.


منصوره خسروبیگ  راستین آنلاین :  ذبیح الله خدائيان در جلسه شوراي اداري شهرستان لامرد با اشاره به تاكيد رييس قوه قضاييه مبني بر لزوم حضور مسئولان قوه در بين مردم گفت: در سند تحول قضايي تكريم ارباب وجوع و ديدار چهره به چهره مورد تاكيد قرار گرفته و بر اين اساس سفر به استانها در دستور كار است.
وي با تاكيد بر اينكه در سفرهاي رييس قوه قضاييه و مسئولان، سعی در گره گشايي از مشكلات مردم است، افزود: يكي از اهداف سفرهاي استاني، تحقق شعار سال مهار تورم و رونق توليد است و با وجود اينكه مهمترين وظيفه برعهده دولت است و قوه قضاييه نقش پشتيبان دارد اما بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب علاوه بر وظايف خود به ميدان آمده و به دولت كمك مي كند.
وي كمك به واحدهاي صنعتي، بنگاه هاي اقتصادي و كارآفرينان را يكي از راهكارهاي مهار تورم و رونق توليد دانست و تاكيد كرد: در سفرهاي استاني بازديد از كارخانجات در دستور كار است و بر اين اساس در راستاي رفع موانع توليد اقدام خواهد شد.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اينكه تمام قوا بايد براي تحقق شعار سال به ميدان بيايند، اظهار كرد: امروزه ايران نه تنها كشوري مصرف كننده نيست بلكه توليد كننده است و در تمامي بخش ها حرف براي گفتن دارد.
دكتر خدائيان با بيان اينكه باید همه دستگاه ها براي رونق توليد كمك كنند، بيان كرد: امروزه بايد به فعالان اقتصادي به عنوان سرداران و سربازان اقتصادي نگاه کنیم و آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.
وي يكي از صنايع مهم لامرد را صنعت آلومينيوم دانست و گفت: در حال حاضر شاهد رشد بسيار خوب اين صنعت هستيم كه با تمام ظرفيت در حال فعاليت است.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اينكه برخي از صنايع در كشور به دليل ضعف مديريتي با چالش هایی روبه رو است، افزود: سازمان بازرسي كل كشور، دستگاه نظارتي فراقوه اي است و اگر در بخشي، كوتاهي در اجراي قانون صورت گيرد، موضوع پيگيري شده و از سوءجريان پيشگيري مي كند.
دكتر خدائيان بر لزوم تامين برق صنايع به ويژه آلومينيوم تاكيد كرد و گفت: بايد با برنامه ريزي از بروز مشكل در اين حوزه جلوگيري كرد.
رئیس سازمان بازرسی بر لزوم تسریع در بهره‌برداری فازهای پروژه نیروگاه غدیر با کمک ایمیدرو و متولیان امر تاكيد كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دغدغه هاي مردم اين شهرستان پيرامون آبرساني بيان كرد: براي جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها، باید روستاها توسعه يابد.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور قول مساعد داد كه اين سازمان مسائل و مشكلات طرح شده را در چارچوب وظيفه قانوني دنبال خواهد كرد.
انتهای پیام /  108
127 کلیک ها  دوشنبه, 16 مرداد 1402 09:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا