مشمول غائب حق ادامه تحصیل ندارد

مشمول غائب حق ادامه تحصیل ندارد
   
مشمول غائب حق ادامه تحصیل ندارد |||| ||||

  معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس تاکید کرد که مشمولان غائب در صورت قبولی در کنکور، حق ادامه تحصیل در دانشگاه را نخواهند داشت.

سرهنگ محمدرضا دهقانیان گفت: غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه و موسسات آموزشی است و مشمول غائب حتی اگر در کنکور قبول شود مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه نیست.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : به نقل از پلیس فارس، دهقانیان، افزود: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۱فارغ التحصیل شده‌اند تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲، مهلت معرفی دارند و این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد +۱۸) فارغ‌التحصیل شده‌اند.

سرهنگ دهقانیان افزود: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند براساس قوانین  پس از تاریخ تولد خویش به مدت یکسال  مهلت معرفی دارند.

معاون وظیفه عمومی پلیس فارس گفت: مشمولان لازم است قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

دهقانیان یادآور شد: امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان وظیفه غیر غایب در صورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

دهقانیان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیhttp://www.vazifeh.police.ir و کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانیhttp://khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام /  108
252 کلیک ها  دوشنبه, 09 مرداد 1402 08:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا