72 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس فارس منجر به مصالحه شده است

  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از مصالحه 72 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد زیادی از شهروندان برای دریافت خدمات مشاوره به مرکز مشاوره و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان فارس مراجعه کرده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: از تعداد پرونده های ارجاعی به مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری ها، 72 درصد منجر به مصالحه و سازش شده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در سال های اخیر توانسته است با تعامل سازنده با سازمان ها به خوبی در حوزه روان شناسی و مشاوره،رشد و توسعه اثرگذاری داشته باشد، به گونه ای که امروزه مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس نزد مراکز علمی و دانشگاهها شناخته شده است.
سرهنگ محمدی ادامه داد: مرکز مشاوره پلیس فارس در طول هفته به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، تربیتی، ازدواج و ... می باشد و شهروندان می توانند به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس واقع در میدان حر، روبروی کلانتری 11 زند مراجعه و یا با شماره تلفن 32227006 تماس و نسبت به اخذ نوبت برای مشاوره فردی اقدام کنند.
وی در پایان گفت: همچنین سامانه تلفنی صدای مشاور با شماره 096580 آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد و شهروندان می توانند در ساعات اداری ضمن تماس با این شماره خدمات مشاوره فردی را به صورت تلفنی دریافت کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
186 کلیک ها  پنج شنبه, 21 مهر 1401 12:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا