افزایش ۱۵۰۰ درصدی پاسخ به تماس‌های مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

افزایش ۱۵۰۰ درصدی پاسخ به تماس‌های مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
   
افزایش ۱۵۰۰ درصدی پاسخ به تماس‌های مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران |||| ||||

بانک قرض الحسنه مهر ایران با افزایش کیفیت، کارایی و اثربخشی مرکز ارتباط با مشتریان خود موفق به کاهش ۱۵۰۰ درصدی در تعداد تماس های پاسخ داده نشده در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ شد.

به گزارش راستین آنلاین بهبود و توسعه در ارائه خدمات مناسب، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه میان بانک و مشتریان است، در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانکی مشتری‌مدار، تلاش می کند تا با ارتقای ظرفیت های مرکز ارتباط با مشتریان خود و پاسخگویی شایسته به تماس های مراجعین، میزان رضایتمندی آنان را افزایش دهد.
بر اساس آمار به دست آمده، با وجود اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان و حجم تماس های پاسخ داده شده توسط کارشناسان ۳۰ درصد افزایش داشته، تعداد تماس های پاسخ داده نشده در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل با کاهش ۱۵۰۰ درصدی روبرو است.
مشتریان و مراجعین بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته با شماره ۰۲۱۴۳۲۲ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان در همان لحظه دریافت کنند.
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از ۹۸ درصد از تماس‌ها هستند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
485 کلیک ها  شنبه, 31 ارديبهشت 1401 19:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا