دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه در فارس توسط مردم نظارت می‌شوند

دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه در فارس توسط مردم نظارت می‌شوند
   
دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه در فارس توسط مردم نظارت می‌شوند |||| ||||

نماینده ویژه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با ایجاد و آغاز فعالیت کمیته نظارت مردمی استان فارس بازرسی و نظارت بر فعالیت دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در سطح استان انجام می‌شود.

 
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از  عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس، حجت الاسلام والمسلمین حیدری در نهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس افزود: کار شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه این وزارتخانه در استان‌ها باید از چند مصوبه و دستورکارهای رایج فراتر رفته و طرح‌های قوی و کالبدی از دل آن بیرون آمده و اجرایی شود.
وی اهمیت این شورا در استانها را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: هم افزایی و همکاری اعضای این شورا باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.
نماینده ویژه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر اجرای ایده‌ها و طرح‌های نو و خلاقانه در مسیر رشد دستگاه‌های زیرمجموعه و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: بسیار مهم است خدمات به پرسنل و مردم شریف ایران عزیز با وجود هجمه شدید رسانه ای دشمنان توسط روابط عمومی و رسانه‌های داخلی به جامعه منعکس کنند.
حجت الاسلام حیدری بر انجام بازرسی‌های دقیق سلامت اداری تاکید کرد و گفت: با نگاه به گذشته و ناظر به آینده بر آن هستیم که جایگاه بازرسی ارتقاء یابد که در همین راستا چندین فقره پرونده فساد در سطح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گشوده شد و عزل برخی مدیران و حتی جلوگیری از پرداخت‌ها در قراردادهای داخلی و بین المللی نیز کلید خورد.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری برای کمک به دولت فعالیت کمیته نظارت مردمی در سطح کشور و در استان‌ها بر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آغاز شده است.
نماینده ویژه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در استان فارس نیز کار کمیته نظارت مردمی آغاز شده است.
وی اضافه کرد: کار این کمیته کمک به مجموعه بازرسی در نظارت بر عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه است.   
نهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با حضور مصطفی هاشمی؛سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس، حجت الاسلام والمسلمین حیدری؛نماینده ویژه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت متبوع و روئسای دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس برگزار شد.
مدیران کل بهزیستی ،تامین اجتماعی،آموزش فنی و حرفه‌ای، درمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان کشاورزان و عشایر، صندوق کارآفرینی امید ، شیر پگاه، بازار گسترش شیر پگاه منطقه 3 ، هتل هما، شرکت لعابیران، هواپیمائی آسمان، شرکت پشم شیشه، شرکت دخانیات، سیمانهای فارس و خوزستان، فارس نو استان فارس و روسای اتاق تعاون، کانون کارآفرینی ، کفش ملی،کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، بیمه تعاون، شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهانگردی، خبرگزاری ایلنا، روزنامه کار و کارگر، شرکت شیرین دارو، سیمان سفید نی ریز و شرکت گچ ماشینی استان فارس عضو شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس هستند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
595 کلیک ها  یکشنبه, 28 آذر 1400 14:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا